ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Στείλτε τα μηνύματά σας στο
e-mail: axarneonneoi@yahoo.gr
αλλά και στο
mgvavour@gmail.com
Mπορείτε να στείλετε άρθρα, δημοσιεύσεις και πληροφορίες, φωτογραφίες (jpg) και ό,τι άλλο επιθυμείτε να δημοσιεύσετε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να δημοσιεύσετε τίποτα απολύτως σε κείμενα greeklish.
Η εφημερίδα είναι "ανοιχτή" και στην εκπαιδευτική κοινότητα.


ΜΥΝΗΣΗ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ 9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ - ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ  ΣΤΟ 9Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  - ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ

Τα Γυμνάσια του Δήμου Αχαρνών,  5ο , 8ο, 9ο, 11ο, 12ο  και το Γυμνάσιο Θρακομακεδόνων την Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012 - ώρα:9:30-13:00 & 18:00-20:00 οργάνωσαν μια εξαιρετική Ημερίδα στο 9ο Γυμνάσιο Αχαρνών, ύστερα από πρωτοβουλία του Διευθυντού του Δρος Λαμπρινού Πλατυπόδη. Την έναρξη των εργασιών κήρυξαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αχαρνών Ιλίου & Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρας και η Υφυπουργός Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου. Χαιρετισμό απηύθυναν ο Δήμαρχος  Αχαρνών κ. Σωτήρης Ντούρος, ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Ιωάννης Κατσανδρής, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής  κ. Στέφανος Καπέλας και ο Διευθυντής του Γραφείου του Υπουργού Παιδείας Καθηγητή Γεωργίου Μπαμπινιώτη και π. Πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου κ. Σωτήρης Γκλαβάς, τον  οποίο τίμησε ο Δήμος  Αχαρνών για την πολυετή και σημαντική προσφορά του στην εκπαίδευση. Για την προσφορά και το έργο του Σωτήρη Γκλαβά μίλησε ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος κ. Χρύσανθος Κόνταρης, ο οποίος διετέλεσε πολλά χρόνια συνεργάτης του.
Στην πρωινή συνεδρία, στην οποία προήδρευαν οι   Κική Μαύρου  Δ/ντρια Γυμνασίου Θρακομακεδόνων, Νίκος Μονιάς  Δ/ντής 11ου  Γυμνασίου Αχαρνών και Σταύρος Πολυκράτης  Δ/ντής 5ου Γυμνασίου Αχαρνών η Δρ  κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης, π. Πάρεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Παμουτσόγλου Αναστασία μίλησε με επιστημονικό και τεκμηριωμένο λόγο  για την «αξιολόγηση στο σχολείο του μέλλοντος», στη συνέχεια παρουσίασαν τα προγράμματά τους το Γυμνάσιο Θρακομακεδόνων («Τα μονοπάτια του βουνού». Υπεύθυνοι  Προγράμματος: Μουργιά  Κωνσταντία ΠΕ 12, Βοϊβόντα Θεοδώρα ΠΕ02, Μαύρου Κυριακή,  Δ/ντρια Γυμνασίου και Εισήγηση: «Στα μονοπάτια της περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» Μουργιά Κωνσταντία ΠΕ 12),το 5ο  Γυμνάσιο Αχαρνών (α. «Εσύ όπως εγώ» Εξερευνώντας τη  διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο. Υπεύθυνοι προγράμματος:  Εφετζή Νεραντζούλα ΠΕ08, Ζέριγκα  Ιωάννα ΠΕ05 και Εισήγηση: «Προσέγγιση και διδασκαλία στην εκπαίδευση»  Εφετζή Νερατζούλα β.  «Η γη στο τηγάνι»  κλιματικές αλλαγές. Υπεύθυνη  προγράμματος: Λαγουδάκη Αμαλία ΠΕ16  γ. « Φύτεψε και συ ένα δέντρο». Υπεύθυνοι προγράμματος: Ρηγόπουλος Ανδρέας ΠΕ16, Κατσίκης  Σταύρος ΠΕ18,Μώρου Αγγελική ΠΕ11), το 12ο  Γυμνάσιο Αχαρνών («Κομποστοποίηση στο Σχολείο μας και Καλλιέργεια-Παραγωγή –Συσκευασία Μανιταριών». Υπεύθυνοι  προγράμματος: Στακιά Αθηνά ΠΕ02 και Λούκου Τριανταφυλλιά ΠΕ17) και το 11ο  Γυμνάσιο Αχαρνών              ( α. «Οδοιπορικό στους Αγίους Τόπους».  Υπεύθυνοι προγράμματος: Καρνάρου Κωστούλα, ΠΕ 01 και Αλεξάτου Αμαλία ΠΕ 13 β.  Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenius:πολυμερής σύμπραξη,«the time machine» Συντονίστρια: Κελεσάκου  Αναστασία ΠΕ6  γ.  Εισήγηση: Διαπολιτισμική προσέγγιση στο Γυμνάσιο  «Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenius:βοηθός εκπαιδευτικού και η διαπολιτισμική του διάσταση στην εκπαιδευτική κοινότητα» Μαρία Καπέλλα  ΠΕ 05. δ. Τραγούδια από τη  μαθητική χορωδία του 11ου Γυμνασίου Αχαρνών : Υπεύθυνος: Δ. Αλημίσης ΠΕ16).
Στην απογευματινή συνεδρία στην οποία προήδρευαν οι Δρ Αναστάσιος Κουμπής Δ/ντής 12ου  Γυμνασίου Αχαρνών, Φώτης Τζαβάρας Δ/ντής 8ου  Γυμνασίου Αχαρνών και Λαμπρινός Πλατυπόδης Δ/ντής 9ου  Γυμνασίου Αχαρνών παρουσίασαν τα προγράμματά τους το 8ο  Γυμνάσιο Αχαρνών (Θεατρική παράσταση : «Ελένη» του Ευριπίδη από 20μελή  ομάδα μαθητών. Υπεύθυνες καθηγήτριες : Μακρίδου Μαρία, ΠΕ16 και Σόφη Γεωργία, ΠΕ 02) και το 9ο  Γυμνάσιο Αχαρνών ( α. Ταξιδεύοντας με……… δυο βιβλία  από τη Λέσχη Ανάγνωσης. Υπεύθυνες καθηγήτριες: Τσίτσα Πολυξένη ΠΕ03 και Σιαδήμα Μαρία ΠΕ02          β. Παραδοσιακοί χοροί από την Κρήτη.    Διδασκαλία χορού: Εξαρχοπούλου Στέλλα ΠΕ 11     γ.  Μουσική και Τραγούδι από την μαθητική  Χορωδία του   Γυμνάσιου. Υπεύθυνη Καθηγήτρια Ρ. Μπουσίου ΠΕ16). Η Ανακοίνωση των Συμπερασμάτων και το κλείσιμο της Ημερίδας έγινε από τον οικοδεσπότη.
Τα προγράμματα που παρουσίασαν τα σχολεία και οι εισηγήσεις των καθηγητών κατά κοινή ομολογία ήταν εξαιρετικές. Η όλη παρουσία των μαθητών και των συμμετεχόντων στα προγράμματα – καλλιτεχνικές δραστηριότητες και των θεατών ήταν επίσης άριστη. Όλοι από κοινού με μεγάλη προθυμία ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη σχολική χρονιά. Στο τέλος επακολούθησε ελληνικό γλέντι με ζωντανή μουσική (Γ. Κωνσταντινίδης-Γ. Σκολαρίκης-Δ. Αλημίσσης) και τη χορωδία  των συμμετεχόντων καθηγητών.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκτός των προαναφερομένων οι πατέρες Λάμπρος Καρίνος, Κουτούζος Νικόλαος, Λάζος Ευάγγελος, Βρεττός Σπύρος, Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνών, Μίχας Ιωάννης, Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Αχαρνών, Ζεργιώτης Ανδρέας, Σχολικός Σύμβουλος, Μπαράτση Άννα, Γραμματέας της Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης Ανατολικής Αττικής, Σκανδάλη Κατερίνα, Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Αττικής, Βάσσος Μιχάλης, Δ/ντής του 21ου Δημοτικού Αχαρνών, Οικονόμου Σπύρος, Δ/ντής του Λυκείου Θρακομακεδόνων, Γεωργαντά Ελένη, Δ/ντρια του 2ου Λυκείου Αχαρνών, Ελευθεράκης Αντώνης, Δ/ντής του 5ου Λυκείου Αχαρνών, Βασιλική Παπαγεωργίου, Δ/ντρια του ΕΠΑΛ Αχαρνών, Sellier Pauline, Trempley Helene, Βοηθοί της Γαλλικής γλώσσας, Νίκας Γιάννης Αντιπρόεδρος της Δ.Κ. Αχαρνών, Σπύρος Σταματιάδης, Δ/ντής του Πνευματικού Κέντρου Θρακομακεδόνων, Ηρακλής Γεωργιάδης, μέλος του ΔΣ του ΠΚΘ, Μπαμπά Μαρία, Παπαδοπούλου Ελένη από το Γραφείο του Υπουργού Παιδείας, Καθηγητού Γεωργίου Μπαμπινιώτη, Βερυκόκου Σοφία, π. Δ/ντρια του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών, Κων/νος Καρυδάκης, Λάμπης Καλογεράκης και Δημήτρης Καλατζής Πρόεδρος, Γραμματέας και μέλος  της Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων αντίστοιχα, Μιχαλόπουλος Γιάννης ιδρυτής του Βιωματικού Πάρκου PARADISE, Ζαρκαδούλα Βαλσαμία, Πρόεδρος του Συλλόγου και Γονέων και Κηδεμόνων του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών, Φαφαλιού Ειρήνη, Πρόεδρος του Συλλόγου και Γονέων και Κηδεμόνων του 11ου Γυμνασίου Αχαρνών, Βασιλείου Δήμητρα, Κόνιαρη Έφη, Τσομαρίδου Μαρία, Δημητριάδου Σοφία,  μέλη του ΔΣ Γονέων και Κηδεμόνων του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών,  Περρή Αλεξάνδρα, Θεοδόσης Ιούλιος  Πρόεδρος και μέλος του ΔΣ του Συλλόγου και Γονέων και Κηδεμόνων του 21ου Δημοτικού Αχαρνών. Η επιτυχία της Ημερίδας οφείλεται και στη συμβολή του Γιώργου Γιαννούλη υποδιευθυντή του 9ου Γυμνασίου Αχαρνών και όλου του Συλλόγου Διδασκόντων: Αποστολοπούλου Αικατερίνη,   Αλεξάκου Ελένη, Φλώρου Βίκυ, Λιασή Μάγδα, Δρακωνάκη Σέβη,   Πανόπουλος  Πάνος, Χαρίτου Χαρά, Πολιτάκος Ευάγγελος, Γκούτσιας Αντώνης, Γιαννοπούλου Ευαγγελία, Πασχάκη Αθανασία, Γρίβα Ναταλία, Φλώρος Λουκάς, Νικολακόπουλος Κώστας, Λαζαρίδης Γιώργος, Λογοδότης Κώστας, Καλύβας Κώστας, Οικονόμου Μαρία, Καραντουμάνη Μαρία, καθώς και όλων των μαθητών –μαθητριών που δούλεψαν με μεράκι και επί μακρόν για την πραγματοποίησή της.
































.





"ΠΕΡΣΕΣ" ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ


                                                    
Δήμος Πετρούπολης  
Γραφείο Αντιδημάρχου
Πολιτισμού – Αθλητισμού
& Νέας Γενιάς

Ταχ. Δ/νση:       Μπουμπουλίνας 59
                          & Αθ.Διάκου
Ταχ.Κώδ.:        132.31
Τηλέφωνο:       210.5063710
E-mail:              pkdp@pkdp.gr


ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ-ΦΥΛΗΣ: ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ


Ν.Π.Δ.Δ. ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΦΥΛΗΣ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΥΠΟΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
ΜΟΡΙΑ
Μονογονεικές οικογένειες
*Ως μονογονεική οικογένεια, για την παρούσα αξιολόγηση, νοούνται οι οικογένειες στην οποία ο ένας γονέας εκ των δύο είναι θανών ή άγαμοι γονείς που έχουν την επιμέλεια του/ων τέκνου/ων τους
40
Πολύτεκνες οικογένειες
Οικογένειες με τουλάχιστον τέσσερα τέκνα
20
Αναπηρία ή σοβαρή ασθένεια
Οικογένειες με γονέα ή παιδί με τουλάχιστον 67% αναπηρία
20
Οικογένειες σε διάσταση, διαζευγμένοι γονείς
Οικογένειες σε διάσταση (με απλή υπεύθυνη δήλωση)
20
Διαζευγμένοι γονείς (με διαζύγιο ή σε διάσταση με χαρτί δικηγόρου)
35
Οικογένειες με ιδιαίτερες κοινωνικές ανάγκες
με παραπομπή από κρατική υπηρεσία,
με παραπομπή από ειδικό (π.χ. παιδοψυχολόγος, λογοθεραπευτής κ.λ.π.), με γονέα μαθητή, φοιτητή, στρατιώτη, φυλακισμένο κ.λ.π.
20
Τρίτεκνες οικογένειες
Οικογένειες με τρία ανήλικα τέκνα
15
Εργαζόμενη μητέρα
με πλήρη απασχόληση
20
με μερική απασχόληση
15
Εργαζόμενος πατέρας
με πλήρη απασχόληση
20
με μερική απασχόληση
15
Άνεργος γονέας
Άνεργοι νοούνται οι γονείς που κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης δεν εργάζονται γεγονός το οποίο αποδεικνύεται με την προσκόμιση βεβαίωσης απο τον Ο.Α.Ε.Δ.
5
Άνεργοι γονείς (Οικογένειες με τους δυο   γονείς άνεργους)
10
Οικογένεια με ετήσιο εισόδημα
έως 5.000
20
από 5.001 έως 15.000 ευρώ
15
από 15.001 έως 30.000 ευρώ
10
από 30.001 έως 40.000 ευρώ
5
από 40.001 και πάνω
0
1) Οποιαδήποτε δήλωση που αφορά στην οικογενειακή, κοινωνική, ιατρική και οικονομική κατάσταση θα πρέπει να αποδεικνύεται από αντίστοιχο έγγραφο
2) Σε περίπτωση ισοψηφίας προηγούνται :
α) Η μονογονεική οικογένεια κι η διαζευγμένη μητέρα (διαζύγιο ή χαρτί δικηγόρου)
β) Οι εργαζόμενοι γονείς
γ) Τα χαμηλά εισοδήματα μέχρι 15.000,00 ευρώ
3) Ενστάσεις επί της μοριοδότησης θα υποβληθούν εντός των τριών εργάσιμων ημερών μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ


Ενημέρωση για το πρόγραμμα της Ε.Ε.Τ.Α.Α. «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής»


Μετά την επιτυχημένη υλοποίηση του προγράμματος της Ε.Ε.Τ.Α.Α. «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» που έλαβε χώρα για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2011-2012, οι Δημοτικοί Παιδικοί Σταθμοί Δήμου Άνω Λιοσίων θα συνεχίσουν την υλοποίηση του προγράμματος για δεύτερη συνεχή χρονιά.
 Δεδομένης της οικονομικής δυσχέρειας που αντιμετωπίζουμε όλοι μας, η επιτυχημένη συνέχιση του προγράμματος κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική. Επιδίωξη μας είναι η δωρεάν φιλοξενία των τέκνων σας και παράλληλα η αύξηση των εσόδων του Νομικού Προσώπου, με στόχο την παροχή ακόμη ποιοτικότερων υπηρεσιών τόσο προς σε εσάς αλλά κυρίως προς στα παιδιά σας.
    Με γνώμονα τα παραπάνω, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές στο πρόγραμμα της Ελληνικής Εταιρείας και Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α.) για την δράση «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» για την περίοδο 2012 – 2013 που αφορά ωφελούμενες μητέρες (εργαζόμενες στον Ιδιωτικό Τομέα, άνεργες κ.λ.π.) και με την μέχρι τώρα ενημέρωση που έχουμε υπολογίζεται ότι θα γίνουν στο διάστημα 15 Ιουνίου έως 15 Ιουλίου και τα δικαιολογητικά θα έχουν ως εξής:
Δικαιολογητικά συμμετοχής για όλες τις ωφελούμενες μητέρες
  1. 1)Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου της μητέρας και Άδεια Διαμονής σε ισχύ εάν η μητέρα είναι αλλοδαπή από τρίτες χώρες
  2. 2)Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  3. 3)Εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος ή επικυρωμένο αντίγραφο αυτού, για το οικονομικό έτος 2011
  • Εάν η μητέρα είναι μισθωτή στον ιδιωτικό τομέα, απαιτείται
Βεβαίωση εργοδότη, από την οποία να προκύπτει η συνέχιση της απασχόλησης, καθώς και το είδος απασχόλησης (πλήρης ή μερική απασχόληση, αορίστου ή ορισμένου χρόνου) στη θέση εξαρτημένης εργασίας που η ενδιαφερόμενη κατέχει, και αντίγραφο μηχανογραφημένων ενσήμων του δευτέρου ή τουλάχιστον του πρώτου τριμήνου του 2011 ή σχετική βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα ή αντίγραφο της αναγγελίας πρόσληψής της ήαντίγραφο σύμβασης με τον εργοδότη.
  • Εάν η μητέρα είναι αυτοαπασχολούμενη εκτός πρωτογενή τομέα, απαιτείται
Αντίγραφο της Δήλωσης Ενάρξεως Επιτηδεύματος στην Δ.Ο.Υ. ή βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα ότι έχουν καταβληθεί εισφορές, και Υπεύθυνη Δήλωση του Ν. 1599/86 περί μη διακοπής της άσκησης του επιτηδεύματος.
  • Εάν η μητέρα είναι αυτοαπασχολούμενη στον πρωτογενή τομέα, απαιτείται
Βεβαίωση ασφαλίσεως από τον Ο.Γ.Α., ή Βεβαίωση από τον Ο.Γ.Α ότι έχουν καταβληθεί οι ασφαλιστικές εισφορές .
  • Εάν η μητέρα είναι άνεργη, απαιτείται:
Αντίγραφο Δελτίου Ανεργίας σε ισχύ, έως την 15/06, και αντίγραφο Βεβαίωσης εξατομικευμένης προσέγγισης από τις Υπηρεσίες του Ο.Α.Ε.Δ.
  • Εάν η μητέρα λαμβάνει ή έχει λάβει τακτικό επίδομα ανεργίας από τον Ο.Α.Ε.Δ, και παραμένει άνεργη, απαιτείται
Αντίγραφο της εγκριτικής απόφασης επιδότησης του Ο.Α.Ε.Δ.
  • Εάν ο σύζυγος είναι μακροχρόνια άνεργος, απαιτείται
Βεβαίωση από τον Ο.Α.Ε.Δ. ότι είναι άνεργος κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης.

Παρακαλούνται οι μητέρες που εργάζονται είτε σε οικογενειακές επιχειρήσεις είτε σε τρίτους και δεν διαθέτουν ένσημα, όπως γραφτούν στα μητρώα του ΟΑΕΔ έως την 15η Ιουνίου 2012 και προσκομίσουν στην υπηρεσία μας αντίγραφο Δελτίου Ανεργίας και αντίγραφο Βεβαίωσης εξατομικευμένης προσέγγισης από τις Υπηρεσίες του Ο.Α.Ε.Δ.
Όλα τα δικαιολογητικά θα πρέπει να είναι πρωτότυπα ή σε αντίγραφα επικυρωμένα.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε στα τηλέφωνα μας 210 2484781, 2102470036 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eetaa.gr ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ν.Π.Δ.Δ.www.psf.gr

ΜΠΑΜΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ!! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;



Share on twitter 
Με τις ραγδαίες αλλαγές που δέχεται η κοινωνία μας, πολύ συχνά η οικογένεια έρχεται αντιμέτωπη με το πολύ δύσκολο θέμα ο πατέρας να χάνει την εργασία του. Σοκ, θλίψη, απογοήτευση, πένθος, οργή και ανησυχία!
Αυτά είναι όλα τα συναισθήματα που έρχονται στην επιφάνεια όταν ο πατέρας χάνει τη δουλειά του. Τα ίδια συναισθήματα θα αντιμετωπίσουν και τα μέλη της οικογένειάς του.
Τι μπορεί να κάνει ο μπαμπάς για να βοηθήσει τον εαυτό του και την οικογένειά του;
Συζητήστε με τη σύντροφό σας τι έχει συμβεί. Κρατώντας την απώλεια της εργασίας σας μυστική δε θα ωφελήσει ούτε εσάς ούτε τη σύντροφό σας. Βεβαιωθείτε ότι εσείς και η σύντροφός σας είστε μαζί καθώς κινείστε σε αυτήν τη μεταβατική περίοδο για να βρείτε τη νέα εργασία. Σχεδιάστε μαζί το πλάνο εύρεσης εργασίας καθώς και τον τρόπο που θα το ανακοινώσετε στα παιδιά.
Ενημερώστε τα παιδιά ότι έχετε χάσει την εργασία σας. Υπενθυμίστε τους ότι αυτό είναι μια εποχή μετάβασης και ότι όλη η οικογένεια θα πρέπει να βοηθήσει στη μείωση των καθημερινών δαπανών, συμβάλλοντας έτσι στην οικογενειακή οικονομική ασφάλεια. Καθησυχάστε τους ότι όλα τα τακτοποιηθούν και ότι χρειάζεστε χρόνο για να το πετύχετε. Οι δεσμοί ανάμεσα στα μέλη της οικογένειας μπορεί να γίνουν ισχυρότεροι μέσω κρίσης ή μπορούν να γίνουν πολύ πιο ασθενείς, ανάλογα σε μεγάλο βαθμό από τη στάση των γονέων. Σε πολλές μελέτες για τις επιπτώσεις της ύφεσης στα παιδιά, η αύξηση των συγκρούσεων και εντάσεων μέσα στην οικογένεια έχει ισχυρότερη επίδραση από αυτή που έχει η πραγματική απώλεια της εργασίας με τη μείωση των μηνιαίων εσόδων.
Μοιράστε τα συναισθήματά σας και τις σκέψεις σας με όλους και παροτρύνετε και τα παιδιά να σας μιλήσουν γι' αυτήν την αλλαγή και να σας πουν τι σκέφτονται και ίσως τι φοβούνται. Γνωστοποιήστε την ανησυχία σας για τη νέα κατάσταση, αλλά αφήστε να φανεί ότι υπερισχύουν η ελπίδα και η αισιοδοξία. Διδάξτε στα παιδιά πώς κάποιος μπορεί να είναι ήρεμος, ευγενικός και λειτουργικός ακόμη και κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες.
Οργανώστε σύντομα και συγκροτημένα την εύρεση της νέας εργασίας σας. Ετοιμάστε ένα ελκυστικό βιογραφικό σημείωμα που θα παρουσιάζετε τον εαυτό σας και προωθήστε το σε όσες περισσότερες εταιρείες ή φορείς νομίζετε ότι θα τους ενδιαφέρει. Επικοινωνήστε την αλλαγή της εργασιακής σας κατάστασης σε φίλους και συγγενείς και ζητήστε βοήθεια.
Επωφεληθείτε από τον ελεύθερο χρόνο που έχετε. Χρησιμοποιήστε αυτόν το χρόνο για να επικοινωνήσετε με τα παιδιά σας και τη σύζυγό σας. Βρείτε την ευκαιρία να κάνετε πράγματα μαζί τους που πριν δε σας το επέτρεπε το διευρυμένο ωράριό σας. Παίξτε, χαλαρώστε, δείτε τους φίλους που είχατε καιρό να δείτε και βοηθήστε τη σύζυγο με τις καθημερινές δουλειές του σπιτιού. Ο χρόνος που θα περάσετε με την οικογένεια θα σας βοηθήσει νε μειώσετε το άγχος για την αναζήτηση εργασίας.
Χάνοντας μια θέση εργασίας είναι φυσικό να αισθάνεστε ανασφάλεια και αγωνία. Σίγουρα είναι επώδυνο. Σκεφθείτε όμως ότι μπορεί να σας δώσει μια ευκαιρία να αξιολογήσετε εκ νέου και τελικά να ανανεώσετε τη ζωή σας. Όταν βρείτε μια άλλη δουλειά, η ζωή σας μπορεί να γίνει πιο ισορροπημένη από ό,τι στο παρελθόν, ίσως με λιγότερη έμφαση στην καριέρα και περισσότερο χρόνο για την οικογένεια.
Έρη Μπασιούκα, Συντονίστρια Σχολών Γονέων, μέλος της επιστημονικής επιτροπής του Πανελληνίου Συνδέσμου Σχολών Γονέων Λακωνίας.

TO ΓΑΛΑ...


Το γάλα αποτελεί άριστη πηγή πρωτεϊνών, βιταμινών, υδατανθράκων, λιπιδίων, σιδήρου και κυρίως ασβεστίου, δηλαδή όλων των συστατικών που είναι απαραίτητα για τη σωστή ανάπτυξη του παιδιού. Επιπλέον, βοηθά τον οργανισμό να αποθηκεύει πιο εύκολα το πολύτιμο για το χτίσιμο ενός γερού σκελετού ασβέστιο και να απορροφά με μεγαλύτερη ευκολία όλα τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία από τις τροφές.
Κατάλληλα για το παιδί από 12 μηνών και πάνω από όλα τα είδη γάλακτος που υπάρχουν στο εμπόριο και κυκλοφορούν με τις ονομασίες «φρέσκο παστεριωμένο», «υψηλής παστερίωσης», καθώς και το κλασικό εβαπορέ.
5+1 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • Η συσκευασία του γάλακτος πρέπει να είναι άθικτη
  • Το κουτί με το γάλα (σκόνη) πρέπει να φυλάσσεται σε δροσερό μέρος και να είναι καλά κλεισμένο, για να μην παίρνει υγρασία
  • Το γάλα (σκόνη) πρέπει να παρασκευάζεται λίγη ώρα πριν δοθεί στο βρέφος. Αν το μωράκι δεν το πιει όλο, το υπόλοιπο πρέπει να πεταχτεί
  • Το γάλα υψηλής παστερίωσης διατηρείται 30 μέρες κλειστό μέσα στο ψυγείο και 4 μέρες μετά το άνοιγμα, πάντα μέσα στο ψυγείο
  • Στο γάλα εβαπορέ πρέπει να αφαιρείται πάντα η σκόνη από το κουτί, γιατί μπορεί να προκαλέσει δηλητηρίαση από μικροοργανισμούς
  • Βράζετε πάντα το νωπό γάλα, όταν αυτό προέρχεται κατευθείαν από την αγελάδα ή την κατσίκα, σε θερμοκρασία περίπου 101 βαθμών
ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ:
Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία, αρκετά συχνά τα βρέφη αλλά και τα μεγαλύτερα παιδιά παρουσιάζουν αλλεργικές αντιδράσεις στην πρωτεΐνη του γάλακτος; Τόσο οι αλλεργικές αντιδράσεις στο γάλα όσο και η δυσκολία στη χώνεψή του (εξαιτίας της δυσανεξίας του παιδιού στη λακτόζη) συνήθως εκδηλώνονται στο παιδί με φούσκωμα ή αέρια στην κοιλιά, πόνους που μοιάζουν με κωλικούς, εμετούς ή ακόμα και εξανθήματα στο πρόσωπο και στο σώμα
ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγε το MRC ( Market Research Center):
  • Στο πρωινό γεύμα, γάλα πίνει με ευχαρίστηση το ένα στα δύο παιδιά, ενώ τα υπόλοιπα συμβιβάζονται με τη μισή ποσότητα ή μερικές γουλιές σε συνδυασμό με κέικ, μπισκότα κ.ά.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο των παιδιών βάζουν στο γάλα τους ζάχαρη, ενώ το 40% προσθέτουν κακάο ή κάτι άλλο για να αλλάξει η γεύση του
  • Το 57,2% των Ελληνίδων μητέρων επιλέγουν για το πρωινό των παιδιών σχολικής και προσχολικής ηλικίας το φρέσκο παστεριωμένο γάλα, το 38,6% εβαπορέ γάλα και το υπόλοιπο 4,2% ζαχαρούχο, σοκολατούχο ή γάλα μακράς διαρκείας
  • http://www.psf.gr/%CE%97-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85/138-%CE%9E%CE%AD%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CF%8C%CF%84%CE%B9

Οι συμβουλές της ψυχολόγου Bασιλικής Κάκαβου προς τους γονείς


Πολύτιμες συμβουλές, μέσα από μια ενδιαφέρουσα Ημερίδα, είχαν την ευκαιρία να λάβουν οι γονείς που τα παιδιά τους φιλοξενούνται στους Παιδικούς και Βρεφικούς Σταθμούς Άνω Λιοσίων του Δήμου Φυλής. Και λέμε ενδιαφέρουσα, γιατί οι γονείς είχαν την ευκαιρία να γίνουν οι ίδιοι κομμάτι ενός ζωντανού διαλόγου, καθώς εκτός από απορίες κι ερωτήσεις για το μεγάλωμα και τη συμπεριφορά των παιδιών τους, μίλησαν και για προσωπικές τους εμπειρίες, μέσα από τις οποίες βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα.
Θέμα της Ημερίδας ήταν: «Οι Σημαντικοί σταθμοί στην ανάπτυξη ενός παιδιού, ανά αναπτυξιακό στάδιο, σε επίπεδο κινητικής, γλωσσικής, γνωστικής και κοινωνικο - συναισθηματικής εξέλιξης.

  • Δεν είναι καθόλου περίεργο ένα βρέφος από 8 -12 μηνών να είναι ντροπαλό. Αυτό δεν σημαίνει πως είναι αντικοινωνικό. Είναι απόλυτα φυσιολογικό.
  • Σε αυτή την ηλικία τα παιδιά δεν έχουν ανεπτυγμένη μνήμη. Γι αυτό και ο αποχωρισμός από τους γονείς, τους δημιουργεί μεγάλο άγχος. Όταν τους βλέπουν να φεύγουν, δεν ξέρουν ότι θα ξαναγυρίσουν και αυτό τους προκαλεί φόβο. Οι γονείς πρέπει να τα αποχαιρετούν με σύντομο τρόπο, όταν φεύγουν από το σπίτι. Αντιθέτως, όταν πρωτοπάνε στον Παιδικό ή στον Βρεφικό Σταθμό, κάθονται για λίγο μαζί τους, για ένα δεκάλεπτο περίπου, παίζουν με τα παιγνίδια τους, μιλούν με τους παιδαγωγούς, τους δίνουν λίγο χρόνο, να εξοικειωθούν με το νέο περιβάλλον.
  • Τα λεγόμενα «μεταβατικά αντικείμενα» π.χ. ένα πανάκι, μια κουβερτούλα, ένα αρκουδάκι, με τα οποία τα παιδιά δένονται και τα κουβαλούν μαζί τους, είναι κάτι απόλυτα φυσιολογικό για την ανάπτυξη ενός παιδιού σε αυτή την ηλικία (8 -12) μηνών, ακόμη και σε λίγο μεγαλύτερη. Φυσιολογικό είναι και το πιπίλισμα που συνήθως συνοδεύει αυτή τη συνήθεια. Οι γονείς δεν πρέπει να ανησυχούν. Αυτό που σίγουρα πρέπει να φροντίζουν είναι η καθαριότητα. Γι' αυτό και θα ήταν καλό να χωρίζουν το πανάκι ή την κουβέρτα σε δύο κομμάτι ή να αγοράζουν ένα ίδιο αρκουδάκι, ώστε να υπάρχει ανταλλακτικό μεταβατικό αντικείμενο.
  • Μιλάμε συνέχεια στα παιδιά, ασχολούμαστε μαζί τους, εξασκούμε την ικανοτητά τους να μπουσουλάνε και να στέκονται όρθια.
  • Μαζεύουμε από το σπίτι τα επικίνδυνα αντικείμενα και τους δημιουργούμε κατάλληλους και ασφαλείς χώρους για να κινούνται.
  • Τους αρέσουν πολύ διάφορα πράγματα που δεν κοστίζουν, όπως για παράδειγμα τα σκεύη της κουζίνας. Τους δίνουμε λοιπόν την δυνατότητα να παίξουν και να απασχοληθούν με αυτά (εννοείται τα πλαστικά και όσα είναι ακίνδυνα)
  • Τους μιλάμε ήρεμα, είμαστε υπομονετικοί και ψύχραιμοι. Όταν οι γονείς είναι ήρεμοι είναι και τα παιδιά.
  • Ελέγχουμε την ανάπτυξή τους και την ψυχοκινητική τους συμπεριφορά, ανά τακτά διαστήματα. Δίνουμε προσοχή και ελέγχουμε το ύψος, το βάρος, την κίνηση, το λόγο.
  • Σε ηλικία 1-2 ετών τα παιδιά συνήθως χρησιμοποιούν με τον ίδιο τρόπο και τα δυο τους χέρια. Αν διαπιστώσουμε ότι το παιδί μας προτιμάει να κάνει περισσότερα πράγματα με το αριστερό χέρι δεν το καταπιέζουμε και δεν παρεμβαίνουμε.
  • Σε ηλικία 15 - 18 μηνών, περιμένουμε από το παιδί μας, να λέει περίπου 50 λέξεις. Συνήθως από αγαπημένα πρόσωπα. Π.χ. «Μπαμπά - μαμά» κ.τ.λ. Φυσικά τα πιο δύσκολα ονόματα ή τις λέξεις με φθόγγους δεν τις λέει καθαρά αλλά με τον δικό του τρόπο.
  • 18 -24 μηνών λέει απλές φράσεις όπως π.χ. «πιώ νερό» Επαναλαμβάνει επίσης λέξεις που ακούει.
  • Στην ηλικία 1-2 ετών (ονομάζεται μάλιστα πρώτη εφηβεία) είναι συχνό φαινόμενο τα παιδιά να παθαίνουν κρίσεις θυμού. Π.χ στο Super Market, όταν δεν τα αφήνουμε να πάρουν ή να πιάσουν κάτι που θέλουν ή και στο σπίτι, αν για παράδειγμα θέλει να παίξει με τα φώτα ή τις πρίζες και δεν το αφήνουμε. Αυτές τις κρίσεις θυμού πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε ως μια θεατρική παράσταση. Πότε τελειώνει μια θεατρική παράσταση; Όταν φεύγει το κοινό. Έτσι, όταν το παιδί μας πάθει κρίση θυμού στο σπίτι, απομακρυνόμαστε από κοντά του, όταν κρίνουμε πως πρέπει να το σταματήσουμε, του αλλάζουμε χώρο. Το βάζουμε στην κούνια του ή στο πάρκο, για να το αισθανθεί ως τιμωρία. Η τιμωρία δεν πρέπει να διαρκεί πολύ. Για παράδειγμα ένα παιδί τριών ετών, είναι ικανό να αντιληφθεί μια τιμωρία τριών λεπτών. Όταν ησυχάσει και παίξει ήρεμο με τα παιγνίδια του το επιβραβεύουμε. Αν είμαστε σε ξένο χώρο και πάλι το απομακρύνουμε από τον πολύ κόσμο και του μιλάμε ήρεμα εξηγώντας του αυτό, που πρέπει να γίνει.
  • Πολλά παιδιά σε κρίσεις θυμού, κρατούν την αναπνοή τους και λιποθυμούν για 30 - 60 δευτερόλεπτα. Αν αυτό συμβαίνει στο παιδί μας το πρώτο που ελέγχουμε είναι να μην υπάρχουν παθολογικά αίτια.π.χ. κρίσεις επιληψίας. Δεν το μαλώνουμε και δεν του φωνάζουμε, γιατί ακόμη και με αυτή τη συμπεριφορά έχει πετύχει το σκοπό του, αφού έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Το «ΟΧΙ» πρέπει να είναι «ΟΧΙ» και δεν το λέμε άγρια, αλλά με ήρεμο τόνο.
  • Δεν πρέπει να λέμε «Όχι» σε όλα τα ζητήματα, αλλά μόνο στα σοβαρά. Δεν είναι καλό να δείχνουμε πως αποφασίζουμε για όλα εμείς. Του δίνουμε τη δυνατότητα της επιλογής, όπως για παράδειγμα να φορέσει την κίτρινη και όχι την κόκκινη πυτζάμα.
  • Το επιβραβεύουμε συχνά, αλλά όχι για τα αυτονόητα πράγματα, όπως για παράδειγμα επειδή κάνει μπάνιο, ή τρώει το φαγητό του.
  • Είναι σημαντικό από τις μικρές ηλικίες να του λέμε «ευχαριστώ» και «παρακαλώ»
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί, πως κατά τη διάρκεια της Ημερίδας, προβλήθηκαν και μερικά ευφάνταστα «βιντεάκια», όπως αυτό με έναν απίστευτο μπόμπιρα, που για να κερδίσει την προσοχή της μαμάς του, κάθε φορά που την έβλεπε σε ένα χώρο μέσα στο σπίτι, έπεφτε ανάσκελα και σπάραζε στο κλάμα. Όταν εκείνη περνούσε από μπροστά του αδιάφορη και πήγαινε στην κουζίνα, το μωρό σηκωνόταν και απόλυτα ψύχραιμο, έφτανε ως την πόρτα της κουζίνας, όπου έπεφτε στο πάτωμα και ξανάρχιζε το κροκοδείλιο κλάμα. Η σκηνή συνεχίστηκε στο σαλόνι, στην κρεβατοκάμαρα, στο μπάνιο, όπου κι αν πήγε η «άκαρδη» μαμά του...
Εν τέλει, αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές της ζωή μας. Μερικές φορές γίνονται ηθοποιοί, προκειμένου να κερδίσουν την προσοχή και το χάδι μας. Όπως και να 'χει ακόμη και την ώρα που διχως λόγο, κλαίνε γοερά, ακόμη κι αν δεν πρέπει να τους το δείξουμε, τα παιδιά μας, δεν παύουν ποτέ, να είναι, αξιολάτρευτα!

Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

"Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ" απο τον ΔΗΜΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ



Ελληνική Δημοκρατία                                                 Πετρούπολη, 25/04/2012
Νομός Αττικής                                                        
Δήμος Πετρούπολης  
                                
Γραφείο Αντιδημάρχου
Τομέα Πολιτισμού – Αθλητισμού
& Νέας Γενιάς
Ταχ. Δ/νση:     Μπουμπουλίνας 59
                          & Αθ.Διάκου
Ταχ.Κώδ.:        132.31
Πληροφορίες:   Ερη Γεωργακάκη
Τηλέφωνο:       210.5063710
E-mail:             pkdp@pkdp.gr
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: www.pkdp.gr

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Παραστάσεις Θεάτρου Σκιών
στις πλατείες της πόλης μας

Από τον Αθηναϊκό Θίασο Σκιών του Άθω Δανέλλη

     Ο Δήμος Πετρούπολης καλεί μικρούς και μεγάλους φίλους του Καραγκιόζη, να απολαύσουν τις περιπέτειές του σε τέσσερις μοναδικές παραστάσεις, που με ιδιαίτερη επιμέλεια παρουσιάζει ο Αθηναϊκός Θίασος Σκιών του Άθω Δανέλλη.
     O Άθως Δανέλλης, ένας από τους λίγους σημερινούς επαγγελματίες εκπροσώπους της παράδοσης του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών. Με τον Αθηναϊκό Θίασο Σκιών του ταξιδεύει στην Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζοντας παλαιά σπάνια έργα όσο και δικές του πρωτότυπες δημιουργίες. Μέσα από το “Αρχείο Ελληνικού Θεάτρου Σκιών” εργάζεται για την αποκατάσταση και αξιοποίηση των θεατρικών κειμένων και ιστορικών στοιχείων του Ελληνικού Καραγκιόζη.
     Οι παραστάσεις αρχίζουν στις 8.30 το βράδυ, ενώ έχει προβλεφθεί να μεταφερθούν στις αίθουσες των γειτονικών σχολείων σε περίπτωση κακοκαιρίας.
     Το πρόγραμμα των παραστάσεων, είναι:

Σάββατο 12 Μαΐου, Αγία Τριάδα (Πλατεία)
Ο Καραγκιόζης Γραμματικός
(σε περίπτωση βροχής, στο 7ο Δημοτικό, Κ. Παλαμά 189 )
 Σάββατο 19 Μαΐου, Παιδική Χαρά Κωνσταντινουπόλεως
Ο Καραγκιόζης Επιστήμων
(σε περίπτωση βροχής, στο ΕΠΑΛ, Κων/ λεως και Βούτσαλη)
Κυριακή 20 Μαΐου, Πλατεία ΗΡΩ
Ο Καραγκιόζης Τραγουδιστής
(σε περίπτωση βροχής, στο 10ο Δημοτικό, Αθ. Διάκου και Αγ. Γλυκερίας 12)
Σάββατο 26 Μαΐου, Πλατεία Θέτιδος
Τα ογδόντα δύο εντάλματα του Καραγκιόζη
(σε περίπτωση βροχής, στο κλειστό του 3ου Γυμνασίου, Ρ.Φερραίου & Στ. Ελλάδος)

Ώρα Έναρξης: 8.30 το βράδυ
Είσοδος ελεύθερη

ΔΗΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΕΩΣ: Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας 2012


Ελληνική Δημοκρατία                                                 Πετρούπολη, 14/05/2012
Νομός Αττικής                                                        
Δήμος Πετρούπολης  
                                
Γραφείο Αντιδημάρχου
Τομέα Πολιτισμού – Αθλητισμού
& Νέας Γενιάς
Ταχ. Δ/νση:     Μπουμπουλίνας 59
                          & Αθ.Διάκου
Ταχ.Κώδ.:        132.31
Πληροφορίες:   Ερη Γεωργακάκη
Τηλέφωνο:       210.5063710
E-mail:             pkdp@pkdp.gr
Ηλεκτρονική Διεύθυνση: www.pkdp.gr


Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας 2012

Όλος ο κόσμος είναι μία σκηνή!
Ουίλιαμ Σαίξπηρ

     Τριάντα έξι θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, περιλαμβάνει το φετινό Φεστιβάλ Μαθητικής Δημιουργίας, που διοργανώνει με συνέπεια εδώ και δεκαπέντε χρόνια ο Δήμος Πετρούπολης. Η συμμετοχή των μαθητικών θεατρικών ομάδων κάθε ηλικιακής βαθμίδας, αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι η εκπαιδευτική κοινότητα, πέρα από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, δεν σταματά να δημιουργεί και να δίνει ερεθίσματα στους μαθητές της πόλης μας.
     Η μεγάλη αυτή διοργάνωση, απλώνεται χρονικά από τα μέσα Μαΐου έως το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, και φιλοξενείται στο Θέατρο Πέτρας, στις αίθουσες εκδηλώσεων των σχολείων και στο Δημοτικό Θερινό Κινηματογράφο «Σινέ Πετρούπολις».
     Στο Φεστιβάλ συμμετέχουν με αξιόλογες παραστάσεις και οι έξι θεατρικές ομάδες του Δήμου, παιδικές και εφηβική.
     Το αναλυτικό πρόγραμμα των παραστάσεων βρίσκεται στο www.pkdp.gr, και βέβαια η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό. 

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ:Ανοιχτή επιστολή στους μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες εξετάσεις


Ανοιχτή επιστολή στους μαθητές που δίνουν Πανελλήνιες εξετάσεις

Τα μαθητικά χρόνια της ξεγνοιασιάς τελειώνουν.
Από σήμερα η ζωή σας αλλάζει σελίδα.
Ο δρόμος ανηφορικός και δύσκολος.
Η επιμονή και η αποφασιστικότητα είναι στοιχεία που βοηθούν στην κατάκτηση της επιτυχίας .
Εμείς, οι γονείς σας, είμαστε πάντα κοντά σας.
Τα μέλη και το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γονέων του Δήμου μας, ευχόμαστε ολόψυχα
 καλή επιτυχία.
 Να καταστούν οι εξετάσεις αυτές το όχημα εκπλήρωσης των ονείρων σας

                  Ο  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                          Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

        ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ                    ΚΟΥΦΟΓΕΩΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ                  ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ


              Ο ΤΑΜΙΑΣ                Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ                    ΤΟ  ΜΕΛΟΣ                              ΤΟ   ΜΕΛΟΣ         
ΣΤΑΥΡΙΔΗΣ ΠΟΛΥΒΙΟΣ       ΝΤΑΝΤΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ             ΚΑΛΑΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ         ΠΟΥΡΔΑΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ


Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Γονέων Αχαρνών συγχαίρει τον μαθητή του 4ου Λυκείου Αλέξανδρο Μουσάτοβ για την κατάκτηση του Χρυσού Μεταλλίου στη Βαλκανική Μαθηματική Ολυμπιάδα και προγραμμάτισε τη βράβευσή του σε μια σεμνή τελετή στα γραφεία της Ένωσης μετά το πέρας των Πανελληνίων εξετάσεων.  

        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
        ΚΑΡΥΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ         ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΛΑΜΠΗΣ