ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Στείλτε τα μηνύματά σας στο
e-mail: axarneonneoi@yahoo.gr
αλλά και στο
mgvavour@gmail.com
Mπορείτε να στείλετε άρθρα, δημοσιεύσεις και πληροφορίες, φωτογραφίες (jpg) και ό,τι άλλο επιθυμείτε να δημοσιεύσετε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να δημοσιεύσετε τίποτα απολύτως σε κείμενα greeklish.
Η εφημερίδα είναι "ανοιχτή" και στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2012
(455)
- ► Σεπτεμβρίου (11)
-
▼
Αυγούστου
(59)
-
▼
Αυγ 13
(15)
- Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ..
- Αν πρόκειται να ζήσετε σε άλλη χώρα της ΕΕ και έχε...
- ΛΑΒΕΤΕ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚ...
- Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων...
- Η ΑΦΙΣΣΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ!!
- Ένας (αρχαίος) κόσμος γεμάτος χρώμα
- ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...
- 9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΠΤΕ- "Η εκπαίδευση στην εποχή τω...
- Επιμορφωτικές ημερίδες: Βασικές αρχές διαχείρισης ...
- Πανελλήνιος διαγωνισμός σχολικού εντύπου στο πλαίσ...
- «Υποτροφίες Ιδρύματος FULBRIGHT για το ακαδημαϊκό...
- Πρόσβαση μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε υπηρε...
- Βιβλίον αντί βιβλίου: Μια «οικογενειακή» πρωτοβουλ...
- "ΤΖΑΡΤΖΑΝΕΙΑ 2012": τι καλά!!!
- ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ: Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέ...
-
▼
Αυγ 13
(15)
- ► Φεβρουαρίου (44)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012
Αν πρόκειται να ζήσετε σε άλλη χώρα της ΕΕ και έχετε παιδιά σχολικής ηλικίας...
...θα ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς να βρείτε σχολείο για τα παιδιά.
Πώς λειτουργούν τα σχολεία στη νέα χώρα διαμονής σας; Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για την εγγραφή παιδιών με ξένη υπηκοότητα; Πώς θα μπορούν τα παιδιά σας να παρακολουθήσουν μαθήματα σε μια γλώσσα που (ακόμη) δεν μιλούν;
Περισσότερες πληροφορίες για:
ΛΑΒΕΤΕ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..
Συχνές ερωτήσεις - Εκπαίδευση
Εγγραφή σε σχολείο
Τα παιδιά μου δεν μιλούν ακόμη πολύ καλά τη γλώσσα της χώρας στην οποία μόλις μετακομίσαμε. Μήπως πρέπει να τα γράψουμε σε ένα ακριβό διεθνές σχολείο;
ΟΧΙ - Ως πολίτες της ΕΕ, τα παιδιά σας έχουν το δικαίωμα να φοιτήσουν σε σχολείο οποιασδήποτε χώρας της ΕΕ υπό τους ίδιους όρους με τους υπηκόους της χώρας αυτής. Έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στην ίδια τάξη με παιδιά της ηλικίας τους και σε αντίστοιχο επίπεδο με αυτό της τάξης τους στη χώρα καταγωγής σας, ανεξάρτητα από το γλωσσικό τους επίπεδο.Αν είστε υπήκοος της ΕΕ και μετακομίζετε σε άλλη χώρα της ΕΕ για λόγους εργασίας, τα παιδιά σας δικαιούνται, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, να παρακολουθούν δωρεάν μαθήματα γλώσσας στη χώρα μετεγκατάστασής σας, έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στο σχολικό σύστημα αυτής της χώρας.
Πρόσβαση στην εκπαίδευση και δίδακτρα
Είμαι Δανός και θέλω να σπουδάσω στη Γερμανία, αλλά το πανεπιστήμιο μού ζητά να πληρώσω δίδακτρα. Οι υπήκοοι της ΕΕ που σπουδάζουν σε άλλη χώρα της ΕΕ δεν απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής διδάκτρων;
ΟΧΙ - Η νομοθεσία της ΕΕ δεν σας απαλλάσσει από την υποχρέωση καταβολής διδάκτρων! Αυτό που προβλέπει είναι ότι θα πρέπει να έχετε την ίδια μεταχείριση με τους υπηκόους της χώρας στην οποία θέλετε να σπουδάσετε. Στην περίπτωση αυτή, αν οι Γερμανοί φοιτητές πληρώνουν δίδακτρα, θα πρέπει κι εσείς να πληρώσετε.Θέλω να σπουδάσω σε πανεπιστήμιο άλλης χώρας, αλλά μου ζητούν να περάσω τεστ γλώσσας. Έχουν αυτό το δικαίωμα;
ΝΑΙ - Οι αρμόδιες αρχές έχουν δικαίωμα να σας ζητήσουν να περάσετε τεστ γλώσσας. Ωστόσο, οι σχετικοί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται κατ΄αναλογία και να προβλέπουν πιθανώς εξαιρέσεις για να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες, όπως π.χ. ότι έχετε ζήσει ή εργαστεί σε χώρα στην οποία ομιλείται η συγκεκριμένη γλώσσα.Κατάγομαι από τη Γαλλία και θέλω να σπουδάσω στην Ιρλανδία. Οι Ιρλανδοί υπήκοοι δεν πληρώνουν δίδακτρα στα ιρλανδικά πανεπιστήμια. Δικαιούμαι κι εγώ απαλλαγή;
ΝΑΙ - Η νομοθεσία της ΕΕ προβλέπει ότι όλοι οι υπήκοοι της ΕΕ έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υποδοχής με τους ίδιους όρους όπως και οι υπήκοοι αυτής της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι οι Γάλλοι υπήκοοι πρέπει να πληρώνουν τα ίδια δίδακτρα όπως και οι Ιρλανδοί φοιτητές .Κατάγομαι από την Αγγλία και το πανεπιστήμιό μου στη Σκωτία με χρεώνει υψηλότερα δίδακτρα από εκείνα που χρεώνει στους φοιτητές που κατάγονται από τη Σκωτία ή από άλλες χώρες της ΕΕ. Δεν αποτελεί αυτό διακριτική μεταχείριση; Θα μπορούσε να με βοηθήσει η ΕΕ;
ΟΧΙ - Δεδομένου ότι η περίπτωση αυτή αφορά τις σχέσεις μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και των υπηκόων του, συνιστά καθαρά εσωτερικό ζήτημα και δεν άπτεται της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Υποτροφίες και δάνεια
Αν πάω να σπουδάσω στο εξωτερικό, θα χάσω την υποτροφία που μου έχει χορηγήσει η χώρα μου για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης;
ΠΙΘΑΝΩΣ - Εναπόκειται στη χώρα σας να αποφασίσει αν θα σας χορηγήσει υποτροφία σε περίπτωση που πάτε να σπουδάσετε στο εξωτερικό: ρωτήστε τους τι ισχύει σ΄αυτήν την περίπτωση.Ωστόσο, αν η χώρα σας δίνει υποτροφίες, θα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι κανόνες επιλεξιμότητας δεν περιορίζουν αδικαιολόγητα το δικαίωμά σας για ελεύθερη κυκλοφορία στην ΕΕ.Είμαι Τσέχος και ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ηλικία των 12 ετών. Θα ήθελα να πάω στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα, παρά μόνον αν πάρω υποτροφία. Από ποιον πρέπει να ζητήσω υποτροφία; Από τις τσεχικές ή τις βρετανικές αρχές;
Από τις βρετανικές αρχές - Tα κράτη μέλη της ΕΕ οφείλουν να παρέχουν στους υπηκόους τρίτων χωρών (πολίτες της ΕΕ) που διαμένουν μόνιμα σε αυτά την ίδια βοήθεια όπως και στους δικούς τους υπηκόους. Το δικαίωμα μόνιμης διαμονής αποκτάται μετά από πέντε χρόνια συνεχούς διαμονής.Έτσι, αν ζείτε στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον για πέντε χρόνια πριν από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος σπουδών που θέλετε να παρακολουθήσετε, δικαιούστε την ίδια υποτροφία για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης με τους Βρετανούς φοιτητές.Κατάγομαι από την Πολωνία, μόλις πήρα το πτυχίο μου στη χώρα μου και θέλω να κάνω μεταπτυχιακό (μάστερ) στη Γαλλία. Δικαιούμαι να λάβω υποτροφία είτε από την Πολωνία είτε από τη Γαλλία;
ΙΣΩΣ - Οι κυβερνήσεις των χωρών της ΕΕ δεν είναι υποχρεωμένες να δίνουν υποτροφία σε φοιτητές από άλλες χώρες της ΕΕ. Δεν είναι επίσης υποχρεωμένες να δίνουν υποτροφία στους υπηκόους τους για να σπουδάσουν στο εξωτερικό.Οι αποφάσεις αυτές εμπίπτουν αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια κάθε χώρας: οι υποτροφίες για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης που χορηγούν ορισμένες χώρες μπορεί να περιλαμβάνουν όρους που περιορίζουν τη δυνατότητα των πολιτών τους να σπουδάζουν στο εξωτερικό.Επικοινωνήστε με τις αρχές και στις δύο χώρες για να πληροφορηθείτε τι είδους βοήθεια μπορούν να σας δώσουν.
Aναγνώριση ακαδημαϊκών τίτλων
Έχω πτυχίο από ολλανδικό πανεπιστήμιο και θα ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην Ισπανία. Tο ισπανικό πανεπιστήμιο δεν αναγνωρίζει όμως το ολλανδικό πτυχίο μου ως ισότιμο του ισπανικού, απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή μου στο πρόγραμμα σπουδών που θέλω να παρακολουθήσω. Μπορείτε να με βοηθήσετε;
ΙΣΩΣ - Η αναγνώριση ακαδημαϊκών τίτλων σπουδών εμπίπτει στηναποκλειστική αρμοδιότητα των κυβερνήσεων των κρατών μελών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να παρέμβει μόνον εάν:- η άρνηση αναγνώρισης ενός τίτλου συνιστά διάκριση λόγω ιθαγένειας,
- ή εάν δυσανάλογα χρονοβόρες ή δαπανηρές διαδικασίες θεωρείται ότιπεριορίζουν το δικαίωμά σας για ελεύθερη κυκλοφορία στην ΕΕ.
Από πού να ξεκινήσω;
Θέλω να κάνω εθελοντική εργασία στην Ισπανία. Χρειάζεται να μιλάω ισπανικά;
ΟΧΙ - Εκτός αν για να τη συγκεκριμένη δουλειά που πρέπει να κάνετε απαιτούνται βασικές γνώσεις της γλώσσας. Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα έχετε γλωσσική υποστήριξη. Έτσι θα μάθετε ασφαλώς λίγα ισπανικά.Θέλω να κάνω εθελοντική εργασία στο εξωτερικό. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες και βοήθεια;
Χρειάζεται να έχω ιδιαίτερες ικανότητες για να γίνω εθελοντής;
ΟΧΙ - Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Προτού ξεκινήσετε, θα παρακολουθήσετε επίσης σχετικά μαθήματα.
Τα επόμενα βήματα αφού βρείτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει
Θέλω να συμμετάσχω σε πρόγραμμα στην Ασία. Χρειάζομαι θεώρηση (βίζα);
Η συμμετοχή σε πρόγραμμα εθελοντισμού δεν σας απαλλάσσει από τους εθνικούς κανονισμούς για τις θεωρήσεις. Φροντίστε να ενημερωθείτε σχετικά!Πρέπει να έχω ασφάλιση;
Ως εθελοντής, δικαιούσθε δωρεάν ασφάλιση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον φορέα αποστολής.Πρέπει να πληρώσω για να συμμετάσχω σε πρόγραμμα εθελοντισμού;
ΟΧΙ - Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τους εθελοντές.Τι γίνεται αν δεν μου αρέσει το πρόγραμμα; Μπορώ να το εγκαταλείψω;
Αν βρίσκεστε σε πολύ δύσκολη κατάσταση και δεν μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, υπάρχουν τρόποι να καταγγείλετε τη συμφωνία εθελοντισμού, αλλά μόνον ως έσχατη λύση.
Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 2012
Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 2012
Αυγούστου8
Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 4-8 Σεπτεμβρίου 2012
Κλικ στην εικόνα για το πρόγραμμα
Η ΑΦΙΣΣΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ!!
Rescoop
Ολοκληρώθηκε σήμερα 8 Αυγούστου 2012 και ώρα 13.00 μ.μ. η ψηφοφορία του κοινού για την ανάδειξη της καλύτερης αφίσας και του καλύτερου video ανάμεσα στα έργα που είχαν αξιολογηθεί ως επικρατέστερα και αναρτήθηκαν στο λογαριασμό FACEBOOK της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού δημιουργίας αφίσας ή video για την εκστρατεία του «Δικτύου κατά της Βίας στο σχολείο» για το σχολικό έτος 2012-2013, που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς σε συνεργασία με το «Δίκτυο κατά της Βίας στο σχολείο» με τίτλο «ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΣΥΜΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ».
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως η αφίσα που δημιούργησαν τα παιδιά του 9ου Νηπιαγωγείου Ελευθερίου Κορδελιού κέρδισε την πρώτη θέση στις αφίσες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με 223 like .
|
Scooped by Greek School Network
Ένας (αρχαίος) κόσμος γεμάτος χρώμα
Αυγ092012
Ένας (αρχαίος) κόσμος γεμάτος χρώμα
Δημοσιευμένο από terracomputerata στην κατηγορία μουσείο, tags: Μουσείο ΑκρόποληςΓια τους επόμενους δώδεκα μήνες, το Μουσείο Ακρόπολης επιθυμεί να κάνει μία έρευνα για την μοναδική συλλογή των αρχαϊκών αγαλμάτων του που σώζουν λίγο ή πολύ τα χρώματά τους και να ανοίξει μία ευρύτατη συζήτηση με κοινό και ειδικούς για θέματα τεχνικής των χρωμάτων, την ανίχνευσή τους με νέες τεχνολογίες, την πειραματική χρήση τους σε μαρμάρινες επιφάνειες, την ψηφιακή αποκατάστασή τους, τη σημασία τους αλλά και την αισθητική αντίληψη της αρχαϊκής εποχής για τα χρώματα. Το χρώμα αποδεικνύεται ότι αποτέλεσε όχι στοιχείο απλής διακόσμησης αλλά προστιθέμενη αισθητική ποιότητα του γλυπτού.
Τα χρώματα για τους αρχαίους Έλληνες και την κοινωνία τους αποτελούσαν ένα μέσο χαρακτηρισμού. Οι θεοί είχαν ξανθή κόμη που ακτινοβολούσε τη δύναμή τους, οι πολεμιστές και αθλητές φαιόχρωμη επιδερμίδα ως ένδειξη αρετής και ανδρείας, οι κόρες λευκό δέρμα που δήλωνε τη χάρη και λάμψη της νεότητας.
Η νέα μουσειακή δράση για τα Αρχαϊκά Χρώματα βασίζεται σε πολύ προσεκτική παρατήρηση, σε φασματοσκοπικές αναλύσεις, σε ειδική φωτογράφιση, σε προσπάθειες αναπαραγωγής των αρχαίων χρωμάτων και εφαρμογή τους σε παριανό μάρμαρο και φυσικά στην αναζήτηση πολύτιμων πληροφοριών από τις γραπτές πηγές για τα χρώματα.
Τα ξεκάθαρα, κορεσμένα χρώματα των αγαλμάτων πάνω στα φωτεινά ενδύματα και τα τρυφερά σώματα, σε συνδυασμό με τα πλούσια κοσμήματα, συχνά από μέταλλο, και τους περίτεχνους βοστρύχους της κόμης δημιουργούσαν μία ιδιαίτερη αισθητική χαρά κάνοντας τα αρχαϊκά αγάλματα να είναι για τους ανθρώπους της εποχής «θαύμα ιδέσθαι».
Στο πλαίσιο της δράσης για τα Αρχαϊκά Χρώματα, το Μουσείο προσκαλεί τις οικογένειες με τα παιδιά τους να ανακαλύψουν τα αρχαϊκά χρώματα μέσα από διάφορα παιχνίδια και χρωματίζοντας την Πεπλοφόρο. Οι επισκέπτες θα μπορούν να συνεχίζουν τα παιχνίδια στο σπίτι τους μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή www.theacropolismuseum.gr/peploforos.
Στο Μουσείο θα πραγματοποιούνται, επίσης, θεματικές παρουσιάσεις με τίτλο «Αρχαϊκά Χρώματα» από τους αρχαιολόγους-φροντιστές, με πλούσιο οπτικό υλικό, οι οποίες θα διεξάγονται στα ελληνικά και στα αγγλικά.
9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΠΤΕ- "Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε."
ΤΙΤΛΟΣ: |
| |
---|---|---|
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ: |
| |
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ: |
| |
ΤΟΠΟΣ: |
| |
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: |
| |
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| |
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: | ||
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| |
ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ: |
|
|
Επιμορφωτικές ημερίδες: Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης
|
Πανελλήνιος διαγωνισμός σχολικού εντύπου στο πλαίσιο του 57ου πανελλήνιου διαγωνισμού συγγραφής παιδικών βιβλίων της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς
ΤΙΤΛΟΣ: |
| ||
---|---|---|---|
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: |
| ||
ΛΗΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ: |
| ||
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: | |||
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| ||
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| ||
ΛΗΞΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: |
| ||
ΣΕΙΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: | |||
Open in New Window: |
| ||
Συνημμένα: |
|
|
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)