ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Στείλτε τα μηνύματά σας στο
e-mail: axarneonneoi@yahoo.gr
αλλά και στο
mgvavour@gmail.com
Mπορείτε να στείλετε άρθρα, δημοσιεύσεις και πληροφορίες, φωτογραφίες (jpg) και ό,τι άλλο επιθυμείτε να δημοσιεύσετε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να δημοσιεύσετε τίποτα απολύτως σε κείμενα greeklish.
Η εφημερίδα είναι "ανοιχτή" και στην εκπαιδευτική κοινότητα.


ΜΥΝΗΣΗ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ..

Αν πρόκειται να ζήσετε σε άλλη χώρα της ΕΕ και έχετε παιδιά σχολικής ηλικίας...


...θα ενδιαφέρεστε να μάθετε πώς να βρείτε σχολείο  για τα παιδιά.
Πώς λειτουργούν τα σχολεία στη νέα χώρα διαμονής σας; Υπάρχουν ειδικές απαιτήσεις για την εγγραφή παιδιών με ξένη υπηκοότητα;  Πώς θα μπορούν τα παιδιά σας να παρακολουθήσουν μαθήματα σε μια  γλώσσα που (ακόμη) δεν μιλούν;
Περισσότερες πληροφορίες για:

ΛΑΒΕΤΕ ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ..


Συχνές ερωτήσεις - Εκπαίδευση


Εγγραφή σε σχολείο

  • Τα παιδιά μου δεν μιλούν ακόμη πολύ καλά τη γλώσσα της χώρας στην οποία μόλις μετακομίσαμε. Μήπως πρέπει να τα γράψουμε σε ένα ακριβό διεθνές σχολείο;

    ΟΧΙ - Ως πολίτες της ΕΕ, τα παιδιά σας έχουν το δικαίωμα να φοιτήσουν σε σχολείο οποιασδήποτε χώρας της ΕΕ υπό τους ίδιους όρους με τους υπηκόους της χώρας αυτής. Έχουν το δικαίωμα να εγγραφούν στην ίδια τάξη με παιδιά της ηλικίας τους και σε αντίστοιχο επίπεδο με αυτό της τάξης τους στη χώρα καταγωγής σας, ανεξάρτητα από το γλωσσικό τους επίπεδο.
    Αν είστε υπήκοος της ΕΕ και μετακομίζετε σε άλλη χώρα της ΕΕ για λόγους εργασίας, τα παιδιά σας δικαιούνται, σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, να παρακολουθούν δωρεάν μαθήματα γλώσσας στη χώρα μετεγκατάστασής σας, έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στο σχολικό σύστημα αυτής της χώρας.

Πρόσβαση στην εκπαίδευση και δίδακτρα

  • Είμαι Δανός και θέλω να σπουδάσω στη Γερμανία, αλλά το πανεπιστήμιο μού ζητά να πληρώσω δίδακτρα. Οι υπήκοοι της ΕΕ που σπουδάζουν σε άλλη χώρα της ΕΕ δεν απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής διδάκτρων;

    ΟΧΙ - Η νομοθεσία της ΕΕ δεν σας απαλλάσσει από την υποχρέωση καταβολής διδάκτρων! Αυτό που προβλέπει είναι ότι θα πρέπει να έχετε την ίδια μεταχείριση με τους υπηκόους της χώρας στην οποία θέλετε να σπουδάσετε. Στην περίπτωση αυτή, αν οι Γερμανοί φοιτητές πληρώνουν δίδακτρα, θα πρέπει κι εσείς να πληρώσετε.
  • Θέλω να σπουδάσω σε πανεπιστήμιο άλλης χώρας, αλλά μου ζητούν να περάσω τεστ γλώσσας. Έχουν αυτό το δικαίωμα;

    ΝΑΙ - Οι αρμόδιες αρχές έχουν δικαίωμα να σας ζητήσουν να περάσετε τεστ γλώσσας. Ωστόσο, οι σχετικοί κανόνες πρέπει να εφαρμόζονται κατ΄αναλογία και να προβλέπουν πιθανώς εξαιρέσεις για να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες συνθήκες, όπως π.χ. ότι έχετε ζήσει ή εργαστεί σε χώρα στην οποία ομιλείται η συγκεκριμένη γλώσσα.
  • Κατάγομαι από τη Γαλλία και θέλω να σπουδάσω στην Ιρλανδία. Οι Ιρλανδοί υπήκοοι δεν πληρώνουν δίδακτρα στα ιρλανδικά πανεπιστήμια. Δικαιούμαι κι εγώ απαλλαγή;

    ΝΑΙ - Η νομοθεσία της ΕΕ προβλέπει ότι όλοι οι υπήκοοι της ΕΕ έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας υποδοχής με τους ίδιους όρους όπως και οι υπήκοοι αυτής της χώρας. Αυτό σημαίνει ότι οι Γάλλοι υπήκοοι πρέπει να πληρώνουν τα ίδια δίδακτρα όπως και οι Ιρλανδοί φοιτητές .
  • Κατάγομαι από την Αγγλία και το πανεπιστήμιό μου στη Σκωτία με χρεώνει υψηλότερα δίδακτρα από εκείνα που χρεώνει στους φοιτητές που κατάγονται από τη Σκωτία ή από άλλες χώρες της ΕΕ. Δεν αποτελεί αυτό διακριτική μεταχείριση; Θα μπορούσε να με βοηθήσει η ΕΕ;

    ΟΧΙ - Δεδομένου ότι η περίπτωση αυτή αφορά τις σχέσεις μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και των υπηκόων του, συνιστά καθαρά εσωτερικό ζήτημα και δεν άπτεται της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.

Υποτροφίες και δάνεια

  • Αν πάω να σπουδάσω στο εξωτερικό, θα χάσω την υποτροφία που μου έχει χορηγήσει η χώρα μου για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης;

    ΠΙΘΑΝΩΣ - Εναπόκειται στη χώρα σας να αποφασίσει αν θα σας χορηγήσει υποτροφία σε περίπτωση που πάτε να σπουδάσετε στο εξωτερικό: ρωτήστε τους τι ισχύει σ΄αυτήν την περίπτωση.
    Ωστόσο, αν η χώρα σας δίνει υποτροφίες, θα πρέπει να διασφαλίσει ότι οι κανόνες επιλεξιμότητας δεν περιορίζουν αδικαιολόγητα το δικαίωμά σας για ελεύθερη κυκλοφορία στην ΕΕ.
  • Είμαι Τσέχος και ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο από την ηλικία των 12 ετών. Θα ήθελα να πάω στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα, παρά μόνον αν πάρω υποτροφία. Από ποιον πρέπει να ζητήσω υποτροφία; Από τις τσεχικές ή τις βρετανικές αρχές;

    Από τις βρετανικές αρχές - Tα κράτη μέλη της ΕΕ οφείλουν να παρέχουν στους υπηκόους τρίτων χωρών (πολίτες της ΕΕ) που διαμένουν μόνιμα σε αυτά την ίδια βοήθεια όπως και στους δικούς τους υπηκόους. Το δικαίωμα μόνιμης διαμονής αποκτάται μετά από πέντε χρόνια συνεχούς διαμονής.
    Έτσι, αν ζείτε στο Ηνωμένο Βασίλειο τουλάχιστον για πέντε χρόνια πριν από την ημερομηνία έναρξης του προγράμματος σπουδών που θέλετε να παρακολουθήσετε, δικαιούστε την ίδια υποτροφία για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης με τους Βρετανούς φοιτητές.
  • Κατάγομαι από την Πολωνία, μόλις πήρα το πτυχίο μου στη χώρα μου και θέλω να κάνω μεταπτυχιακό (μάστερ) στη Γαλλία. Δικαιούμαι να λάβω υποτροφία είτε από την Πολωνία είτε από τη Γαλλία;

    ΙΣΩΣ - Οι κυβερνήσεις των χωρών της ΕΕ δεν είναι υποχρεωμένες να δίνουν υποτροφία σε φοιτητές από άλλες χώρες της ΕΕ. Δεν είναι επίσης υποχρεωμένες να δίνουν υποτροφία στους υπηκόους τους για να σπουδάσουν στο εξωτερικό.
    Οι αποφάσεις αυτές εμπίπτουν αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια κάθε χώρας: οι υποτροφίες για την κάλυψη των εξόδων διαβίωσης που χορηγούν ορισμένες χώρες μπορεί να περιλαμβάνουν όρους που περιορίζουν τη δυνατότητα των πολιτών τους να σπουδάζουν στο εξωτερικό.
    Επικοινωνήστε με τις αρχές και στις δύο χώρες για να πληροφορηθείτε τι είδους βοήθεια μπορούν να σας δώσουν.

Aναγνώριση ακαδημαϊκών τίτλων

  • Έχω πτυχίο από ολλανδικό πανεπιστήμιο και θα ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου στην Ισπανία. Tο ισπανικό πανεπιστήμιο δεν αναγνωρίζει όμως το ολλανδικό πτυχίο μου ως ισότιμο του ισπανικού, απαραίτητη προϋπόθεση για την εγγραφή μου στο πρόγραμμα σπουδών που θέλω να παρακολουθήσω. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

    ΙΣΩΣ - Η αναγνώριση ακαδημαϊκών τίτλων σπουδών εμπίπτει στηναποκλειστική αρμοδιότητα των κυβερνήσεων των κρατών μελών. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να παρέμβει μόνον εάν:
    • η άρνηση αναγνώρισης ενός τίτλου συνιστά διάκριση λόγω ιθαγένειας,
    • ή εάν δυσανάλογα χρονοβόρες ή δαπανηρές διαδικασίες θεωρείται ότιπεριορίζουν το δικαίωμά σας για ελεύθερη κυκλοφορία στην ΕΕ.
    Το κέντρο ENIC-NARIC στη χώρα υποδοχής English (ένα πανευρωπαϊκό δίκτυο αναγνώρισης ακαδημαϊκών τίτλων) πιθανώς μπορεί να σας βοηθήσει επικοινωνώντας με την ομόλογη αρχή στη χώρα σας.

Από πού να ξεκινήσω;

  • Θέλω να κάνω εθελοντική εργασία στην Ισπανία. Χρειάζεται να μιλάω ισπανικά;

    ΟΧΙ - Εκτός αν για να τη συγκεκριμένη δουλειά που πρέπει να κάνετε απαιτούνται βασικές γνώσεις της γλώσσας. Σε κάθε περίπτωση, κατά τη διάρκεια του προγράμματος θα έχετε γλωσσική υποστήριξη. Έτσι θα μάθετε ασφαλώς λίγα ισπανικά.
  • Θέλω να κάνω εθελοντική εργασία στο εξωτερικό. Πού μπορώ να βρω πληροφορίες και βοήθεια;

    Επικοινωνήστε με τον αρμόδιο εθνικό φορέα Deutsch English français  ή το περιφερειακό κέντρο πόρων SALTO English  όσον αφορά την εθελοντική εργασία στην Ανατολική Ευρώπη και τον Καύκασο, τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την ευρωμεσογειακή περιφέρεια.
    Μπορείτε επίσης να βρείτε πληροφορίες στον δικτυακό τόπο της Ευρωπαϊκής Εθελοντικής Υπηρεσίας Deutsch English français και στον οδηγό της Ευρωπαϊκής Εθελοντικής Υπηρεσίας English.
  • Χρειάζεται να έχω ιδιαίτερες ικανότητες για να γίνω εθελοντής;

    ΟΧΙ - Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Προτού ξεκινήσετε, θα παρακολουθήσετε επίσης σχετικά μαθήματα.

Τα επόμενα βήματα αφού βρείτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει

  • Θέλω να συμμετάσχω σε πρόγραμμα στην Ασία. Χρειάζομαι θεώρηση (βίζα);

    Η συμμετοχή σε πρόγραμμα εθελοντισμού δεν σας απαλλάσσει από τους εθνικούς κανονισμούς για τις θεωρήσεις. Φροντίστε να ενημερωθείτε σχετικά!
  • Πρέπει να έχω ασφάλιση;

    Ως εθελοντής, δικαιούσθε δωρεάν ασφάλιση. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τον φορέα αποστολής.
  • Πρέπει να πληρώσω για να συμμετάσχω σε πρόγραμμα εθελοντισμού;

    ΟΧΙ - Η συμμετοχή είναι δωρεάν για τους εθελοντές.
  • Τι γίνεται αν δεν μου αρέσει το πρόγραμμα; Μπορώ να το εγκαταλείψω;

    Αν βρίσκεστε σε πολύ δύσκολη κατάσταση και δεν μπορείτε να λύσετε τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε, υπάρχουν τρόποι να καταγγείλετε τη συμφωνία εθελοντισμού, αλλά μόνον ως έσχατη λύση.

Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 2012


Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 2012

Αυγούστου8

Συνέδριο Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών μαθημάτων 4-8 Σεπτεμβρίου 2012

Κλικ στην εικόνα για το πρόγραμμα


Η ΑΦΙΣΣΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΘΕΣΗΣ!!


Η αφίσα μας πήρε την πρώτη θέση!!!

Η αφίσα μας πήρε την πρώτη θέση!!! | School News - Σχολικά Νέα | Scoop.it
 Ολοκληρώθηκε σήμερα 8 Αυγούστου 2012 και ώρα 13.00 μ.μ. η ψηφοφορία του κοινού για την ανάδειξη της καλύτερης αφίσας και του καλύτερου video ανάμεσα στα έργα που είχαν αξιολογηθεί ως επικρατέστερα και αναρτήθηκαν στο λογαριασμό FACEBOOK της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στο πλαίσιο του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού δημιουργίας αφίσας ή video για την εκστρατεία του «Δικτύου κατά της Βίας στο σχολείο» για το σχολικό έτος 2012-2013, που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς σε συνεργασία με το «Δίκτυο κατά της Βίας στο σχολείο» με τίτλο «ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΣΥΜΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ».
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως η αφίσα που δημιούργησαν τα παιδιά του 9ου Νηπιαγωγείου Ελευθερίου Κορδελιού κέρδισε την πρώτη θέση στις αφίσες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με 223 like .
Share
1

Ένας (αρχαίος) κόσμος γεμάτος χρώμα


Το Μουσείο της Ακρόπολης παρουσιάζει τα χρωματιστά του αγάλματα.
Για τους επόμενους δώδεκα μήνες, το Μουσείο Ακρόπολης επιθυμεί να κάνει μία έρευνα για την μοναδική συλλογή των αρχαϊκών αγαλμάτων του που σώζουν λίγο ή πολύ τα χρώματά τους και να ανοίξει μία ευρύτατη συζήτηση με κοινό και ειδικούς για θέματα τεχνικής των χρωμάτων, την ανίχνευσή τους με νέες τεχνολογίες, την πειραματική χρήση τους σε μαρμάρινες επιφάνειες, την ψηφιακή αποκατάστασή τους, τη σημασία τους αλλά και την αισθητική αντίληψη της αρχαϊκής εποχής για τα χρώματα. Το χρώμα αποδεικνύεται ότι αποτέλεσε όχι στοιχείο απλής διακόσμησης αλλά προστιθέμενη αισθητική ποιότητα του γλυπτού.
Τα χρώματα για τους αρχαίους Έλληνες και την κοινωνία τους αποτελούσαν ένα μέσο χαρακτηρισμού. Οι θεοί είχαν ξανθή κόμη που ακτινοβολούσε τη δύναμή τους, οι πολεμιστές και αθλητές φαιόχρωμη επιδερμίδα ως ένδειξη αρετής και ανδρείας, οι κόρες λευκό δέρμα που δήλωνε τη χάρη και λάμψη της νεότητας.
Η νέα μουσειακή δράση για τα Αρχαϊκά Χρώματα βασίζεται σε πολύ προσεκτική παρατήρηση, σε φασματοσκοπικές αναλύσεις, σε ειδική φωτογράφιση, σε προσπάθειες αναπαραγωγής των αρχαίων χρωμάτων και εφαρμογή τους σε παριανό μάρμαρο και φυσικά στην αναζήτηση πολύτιμων πληροφοριών από τις γραπτές πηγές για τα χρώματα.
Τα ξεκάθαρα, κορεσμένα χρώματα των αγαλμάτων πάνω στα φωτεινά ενδύματα και τα τρυφερά σώματα, σε συνδυασμό με τα πλούσια κοσμήματα, συχνά από μέταλλο, και τους περίτεχνους βοστρύχους της κόμης δημιουργούσαν μία ιδιαίτερη αισθητική χαρά κάνοντας τα αρχαϊκά αγάλματα να είναι για τους ανθρώπους της εποχής «θαύμα ιδέσθαι».
Στο πλαίσιο της δράσης για τα Αρχαϊκά Χρώματα, το Μουσείο προσκαλεί τις οικογένειες με τα παιδιά τους να ανακαλύψουν τα αρχαϊκά χρώματα μέσα από διάφορα παιχνίδια και χρωματίζοντας την Πεπλοφόρο. Οι επισκέπτες θα μπορούν να συνεχίζουν τα παιχνίδια στο σπίτι τους μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη ψηφιακή διαδραστική εφαρμογή www.theacropolismuseum.gr/peploforos.
Στο Μουσείο θα πραγματοποιούνται, επίσης, θεματικές παρουσιάσεις με τίτλο «Αρχαϊκά Χρώματα» από τους αρχαιολόγους-φροντιστές, με πλούσιο οπτικό υλικό, οι οποίες θα διεξάγονται στα ελληνικά και στα αγγλικά.

ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...

Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα "Αριστείας 2012". Μπορείτε να τα δείτε εδώ.

9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΠΤΕ- "Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε."

ΤΙΤΛΟΣ:
9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΠΤΕ- "Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε."
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ:
20/10/2012
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
Διοργάνωση: Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
ΤΟΠΟΣ:
Πολυχώρος «Απόλλων» - Πειραιάς.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Επικοινωνία με την Οργανωτική Επιτροπή: sec@synedrio9.com
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
20 & 21 Οκτωβρίου 2012. Η Επιστημονική Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση (επιστημονικός σύλλογος ‐ αρ. απόφ. αναγν. Πρωτοδικείου Αθηνών: 629/2004 ‐ http://www.eeep.gr) ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς, για συμμετοχή με εργασίες τους στο 9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ‐ΔΤΠΕ ‐με τίτλο «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε.» ‐ και ημερομηνίες πραγματοποίησής του την 20ή & 21η Οκτωβρίου 2012, στον Πολυχώρο «Απόλλων» στον Πειραιά, με τα εξής:

1. Στόχοι του 9ου Συνεδρίου:
• Η παρουσίαση σύγχρονων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική πράξη
• Η ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών σε θέματα διδακτικής μεθοδολογίας κι εναλλακτικών προσεγγίσεων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
• Η ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας από εκπαιδευτικούς που εμπλέκονται με εφαρμογές Τ.Π.Ε. στο χώρο δράσης τους.
• Ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος πάνω σε περιπτώσεις αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, που θα αναδείξει σημεία θετικής αλλά και αρνητικής κριτικής, απέναντι σε μεθοδολογίες, εργαλεία και πρακτικές που ενσωματώνουν τις Τ.Π.Ε.
2. Ποιους αφορά:
• Εκπαιδευτικούς προδημοτικής, πρωτοβάθμιας & δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
• Εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας, με διάθεση χρήσης των Τ.Π.Ε. στην τάξη
• Φοιτητές προπτυχιακούς & μεταπτυχιακούς καθώς και υποψήφιους διδάκτορες του πεδίου των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
• Επιστήμονες με ενδιαφέρον στον τομέα της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
• Φίλους της εκπαίδευσης με ενδιαφέροντα στις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση
• Φορείς & εταιρείες προϊόντων και υπηρεσιών Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
3. Οι εργασίες που θα υποβληθούν για συμμετοχή, θα κριθούν από την Επιστημονική Επιτροπή (μελών Δ.Ε.Π. ελληνικών πανεπιστημίων).
4. Θεματολογία συνεδρίου:
• Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διδασκαλία και μάθηση, στην προδημοτική, πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
• Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στη διοικητική υποστήριξη της εκπαίδευσης.
• Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη διδακτική αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.
• Μελέτες και έρευνες, σχετικά με θέματα Τ.Π.Ε στην εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
• Εκπαιδευτικό λογισμικό
• Εκπαιδευτικό Διαδίκτυο (Εκπαιδευτικές πύλες, ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης και εφαρμογές e-Learning, συνεργατική μάθηση, συνεργασίες σχολείων, μαθητών εκπαιδευτικών).
• Web 3.0, Blogs, Wikis & Εκπαίδευση
• Κοινωνικά δίκτυα κι εκπαίδευση (Social Νetworks & Social Media)
• Διαδικτυακά γνωστικά εργαλεία, σχολικές ιστοσελίδες: σχεδίαση δομής, περιεχομένου και εργαλείων, αξιολόγηση εκπαιδευτικών δικτυακών τόπων
• Θέματα ασφάλειας του Διαδικτύου. Κοινωνικές και παιδαγωγικές επιπτώσεις της χρήσης του διαδικτύου από τους νέους. Διαδίκτυο και παιδί
• Πνευματικά δικαιώματα και διαδίκτυο
• Χρήση του διαδικτύου στην επιμόρφωση κι εκπαίδευση από απόσταση.
• Άτυπη εκπαίδευση & Τ.Π.Ε.
• Εκπαιδευτική πολιτική & Τ.Π.Ε.
• Διαδραστικός πίνακας & διδασκαλία
• Ψηφιακή τάξη – φορητά εργαστήρια Η/Υ
• Μιντιακός γραμματισμός (Media Literacy)
5. Επιζητούμενες εργασίες:
• Εισηγήσεις
• Σύντομες ανακοινώσεις.
• Αναρτήσεις αφίσας.
• Παρουσιάσεις εκπαιδευτικού λογισμικού.
6. Κρίσιμες ημερομηνίες:
• Ως την 1η Μαΐου 2012: Υποβολή ολοκληρωμένων κειμένων εργασιών για α΄ κρίση.
• 20 & 21 Οκτωβρίου 2012 (Σαββατοκύριακο): Διεξαγωγή του Συνεδρίου.Λεπτομέρειες για τη διαδικασία υποβολής εργασίας, εγγραφής σύνεδρου, και άλλες πληροφορίες δίνονται αναλυτικά στο δικτυακό τόπο του συνεδρίου: http://synedrio9.com .
 
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
9/2/2012 13:30
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
21/10/2012
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
9/2/2012 13:30
ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ:
1/5/2012
 
Δημιουργήθηκε στις 9/2/2012 13:38 από Πέρσα Λυκούδη
Τελευταία τροποποίηση στις 9/2/2012 13:38 από Πέρσα Λυκούδη

Επιμορφωτικές ημερίδες: Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης

ΤΙΤΛΟΣ:
Επιμορφωτικές ημερίδες: Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ:
4/9/2012
ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
Συνδιοργάνωση: Σχολικοί Σύμβουλοι Φυσικής Αγωγής Β’ και Α’ Αθήνας, Νεανική Εστία Αγίου Αθανασίου Πολυδρόσου Χαλανδρίου.
ΤΟΠΟΣ:
Νεανική Εστία Αγίου Αθανασίου Πολυδρόσου Χαλανδρίου
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Πληροφορίες στο τηλ. 210 6399275, 2106820486, 2106826620 και στην ιστοσελίδα www.tripodis.gr
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Διοργανώνονται Επιμορφωτικές Ημερίδες με θέμα:"Βασικές αρχές διαχείρισης σχολικής τάξης". Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν στη Νεανική Εστία Αγίου Αθανασίου Πολυδρόσου Χαλανδρίου (Ροδοδάφνης 20 Χαλάνδρι)
στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου 2012 και απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και γονείς. Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στα επισυναπτόμενα αρχεία.
 

                        
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
21/5/2012 12:05
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
5/9/2012
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
21/5/2012 12:05
ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ:
Συνημμένα:
Πρόγραμμα ΔΕ.pdf    
Πρόγραμμα ΠΕ.pdf    
 
 
Δημιουργήθηκε στις 21/5/2012 12:24 από Πέρσα Λυκούδη
Τελευταία τροποποίηση στις 21/5/2012 12:24 από Πέρσα Λυκούδη
 

Πανελλήνιος διαγωνισμός σχολικού εντύπου στο πλαίσιο του 57ου πανελλήνιου διαγωνισμού συγγραφής παιδικών βιβλίων της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς

ΤΙΤΛΟΣ:
Πανελλήνιος διαγωνισμός σχολικού εντύπου στο πλαίσιο του 57ου πανελλήνιου διαγωνισμού συγγραφής παιδικών βιβλίων της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Η Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά προκηρύσσει τον 57ο πανελλήνιο διαγωνισμό της για τη συγγραφή βιβλίων για παιδιά. Τα έργα πρέπει να είναι λογοτεχνικά, προσεγμένα στη γλώσσα, να εμπνέουν αισιοδοξία και πίστη για τη ζωή και να κινούνται μέσα στην ελληνική πραγματικότητα.
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο επισυναπτόμενο αρχείο.
 
ΛΗΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ:
1/10/2012
ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
4/5/2012 13:35
ΛΗΞΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
1/10/2012
ΣΕΙΡΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ:
Open in New Window:
Ναι
Συνημμένα:
OK-Προκήρυξη Διαγωνισμού ΓΛΣ- 2012.pdf    
 
 
Δημιουργήθηκε στις 4/5/2012 13:39 από Πέρσα Λυκούδη
Τελευταία τροποποίηση στις 4/5/2012 13:41 από Πέρσα Λυκούδη