ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Στείλτε τα μηνύματά σας στο
e-mail: axarneonneoi@yahoo.gr
αλλά και στο
mgvavour@gmail.com
Mπορείτε να στείλετε άρθρα, δημοσιεύσεις και πληροφορίες, φωτογραφίες (jpg) και ό,τι άλλο επιθυμείτε να δημοσιεύσετε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να δημοσιεύσετε τίποτα απολύτως σε κείμενα greeklish.
Η εφημερίδα είναι "ανοιχτή" και στην εκπαιδευτική κοινότητα.


ΜΥΝΗΣΗ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

'Generation 1992' campaign – you in the European single market



The campaign encourages young people to express their views about the single market by participating in a creative contest. The campaign is addressed to the generation born in 1992: All 20-yar-olds are invited to submit their experiences, stories, complaints and proposals how to make Europe a better place to live and work.
In 1992, 20 years ago, all countries belonging to the European Union decided to create a single market. This meant removing obstacles blocking the free movement of goods, people, services and capital. Twenty years later, we can travel across Europe without having to show our passports, work and live in another country, and find the best deals across Europe when shopping online. But much more work needs to be done in order to have a fully functioning European single market.
The campaign will last by September 2012.
More information:
Website:  www.generation1992.eu
Facebook:  www.facebook.com/generation92
Twitter: @Generation_1992