ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Στείλτε τα μηνύματά σας στο
e-mail: axarneonneoi@yahoo.gr
αλλά και στο
mgvavour@gmail.com
Mπορείτε να στείλετε άρθρα, δημοσιεύσεις και πληροφορίες, φωτογραφίες (jpg) και ό,τι άλλο επιθυμείτε να δημοσιεύσετε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να δημοσιεύσετε τίποτα απολύτως σε κείμενα greeklish.
Η εφημερίδα είναι "ανοιχτή" και στην εκπαιδευτική κοινότητα.


ΜΥΝΗΣΗ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

H GOOGLE ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ "ΚΕΝΤΡΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"


GoogleΚέντρο Οικογενειακής Ασφάλειας

Γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι η προστασία και η ενημέρωση των νέων σχετικά με τη χρήση του Διαδικτύου και θέλουμε να παρέχουμε ασφαλή εμπειρία σε όλους τους χρήστες.
Όσον αφορά την οικογενειακή ασφάλεια, στόχος μας είναι:
  • Να παρέχουμε στους γονείς και στους δασκάλους εργαλεία για να τους βοηθάμε να επιλέγουν το περιεχόμενο που θα βλέπουν τα παιδιά τους στο διαδίκτυο.
  • Να προσφέρουμε προτάσεις και συμβουλές στις οικογένειες σχετικά με τον τρόπο προστασίας τους στο διαδίκτυο.
  • Να συνεργαζόμαστε με οργανισμούς, όπως φιλανθρωπικά ιδρύματα και άλλα μέλη του κλάδου, καθώς και κυβερνητικούς παράγοντες, οι οποίοι έχουν αφοσιωθεί στην προστασία ανηλίκων.

Εργαλεία ασφαλείας της Google

Δημιουργούμε εργαλεία στα προϊόντα μας, τα οποία σας βοηθούν στην ασφαλή διαχείριση του Διαδικτύου. Η Ασφαλής Αναζήτηση και η Ασφαλής λειτουργία του YouTube σας βοηθούν να ελέγχετε τον τύπο του περιεχομένου που βλέπετε σε αυτές τις υπηρεσίες και μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με αυτές.

Αναφορά κατάχρησης

Πολλά από τα προϊόντα μας, βοηθούν τους χρήστες να κάνουν κοινή χρήση του περιεχομένου τους και βασιζόμαστε στα εκατομμύρια των χρηστών της κοινότητάς μας για την αναφορά τυχόν κατάχρησης σε αυτήν την πλατφόρμα. Ακολουθεί ένας γρήγορος οδηγός αναφοράς ακατάλληλου περιεχομένου.

Συμβουλές από τους συνεργάτες

Συνεργαζόμαστε στενά με αρκετούς οργανισμούς προστασίας παιδιών στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες. Διαβάστε συμβουλές από αυτούς τους συνεργάτες σχετικά με θέματα τα οποία συχνά απασχολούν τους γονείς, όπως γνωριμίες με ξένους στο διαδίκτυο και ψηφιακό εκφοβισμό.

Βίντεο με συμβουλές από συνεργάτες και από γονείς στη Google

Παρακολουθήστε βίντεο με συνεργάτες και με γονείς στη Google, οι οποίοι μιλούν σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης της ασφάλειας των παιδιών στο διαδίκτυο και διαβάστε οδηγίες ασφαλείας από την Google.

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Οι LEMONOSTIFEL στην Αθήνα 18 Φεβρουαρίου στο Baumstrasse



Οι LEMONOSTIFEL
στην Αθήνα 18 Φεβρουαρίου
στο Baumstrasse


 Ηλεκτροακουστικοί, ανεβαστικοί, ρετρομεσογειακοί πάνκιδες, βαθιά λαϊκοί και αθεράπευτα ρομαντικοί οι Lemonostifel παρουσιάζουν τις ιδιαίτερες μουσικές τους με 15 όργανα επί σκηνης, σε μια ακόμη ζωντανή εμφάνιση στην Αθήνα το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στο Baumstrasse (Σερβιων 8, Βοτανικός http://www.dentra.gr/en.html ) λίγο πριν την κυκλοφορία του δευτέρου τους cd από την All together now. Μην το χάσετε.


Λίγα λόγια για τους Lemonostifel:

Μέλη συγκροτήματος:

Βορεάδης Χάρης: datsuntrums
Καποδίστριας Νέστορας: κιθάρα, ukulele
Μαγνήσαλης Νίκος: Κρουστά, κλαρίνο, μεταλλόφωνο κι ότι χρειαστεί...
Μανουηλίδης Παναγιώτης: Ακ. Μπάσο,
Χρυσικόπουλος Γαβριήλ: Κιθάρα, τρομπέτα, μπουζούκι, μαντολίνο
Παπαιωάννου Νίκος: τσέλο
Βραχνός Βαγγέλης: τρομπέτα


 Η μουσική τους είναι κυρίως χορευτική με έντονα στοιχεία πόπ, σουίνγκ, τζαζ, fank, έθνικ..... και είναι ταυτόχρονα άμεση και εγκεφαλική.  Ένας συνδυασμός (μια αρμονική ανταλλαγή) πολλών μουσικών οργάνων (κιθάρες, μπάσο, κρουστά, τύμπανα, τσέλο, τρομπέτα, μπουζούκι, μαντολίνο…). Είναι 7 άτομα με διαφορετικά ακούσματα αλλά και επιρροές. Αυτό που ακούγεται στο τέλος είναι δύσκολο να χαρακτηριστεί αλλά σίγουρα περιέχει έμπνευση, ρυθμό και κέφι. Οπότε θα επιμείνουν στον όρο <<ψυχολογική υποστήριξη με βαθιά κατανόηση>>. Το πρώτο τους cd που ηχογραφήθηκε το 2009 κυκλοφόρησε με τον ομώνυμο τίτλο… «lemonostifel», και το δεύτερο έχει ήδη ηχογραφηθεί και κυκλοφορεί από την all together now.

Χώρος: Baumstrasse ( Σερβίων 8, Βοτανικός/ Αθήνα)
τιμή εισιτηρίου: 10 ευρώ
ώρα έναρξης:  9:30μ.μ.
διάρκεια: 2 ώρες & 30 λεπτά


Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Careers.edulll.gr - ΝΕΟΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΑΕΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», στο πλαίσιο της Τεχνικής Υποστήριξης Εφαρμογής του Προγράμματος - με την συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (Ε.Κ.Τ.) -  δημιούργησε και λειτουργεί ένα νέο  ιστότοπο στην ηλεκτρονική διεύθυνση careers.edulll.gr. Ο νέος ιστότοπος λειτουργεί για τα Στελέχη και τους υπευθύνους των Δομών Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας (ΔΑΣΤΑ) και των υποκείμενων δομών δηλαδή των Γραφείων Διασύνδεσης, των Γραφείων Πρακτικής Άσκησης και των Μονάδων Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) και έχει στόχους :
·         την ανάδειξη του έργου των ΔΑΣΤΑ, Γραφείων Διασύνδεσης, Γραφείων Πρακτικής Άσκησης και των ΜΟΚΕ των Ιδρυμάτων της χώρας,
·         την ενίσχυση δικτύωσης των υπευθύνων και των Στελεχών των ΔΑΣΤΑ, Γραφείων Διασύνδεσης, Γραφείων Πρακτικής Άσκησης και ΜΟΚΕ από όλα τα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ της χώρας,
·         την παροχή δυνατότητας στα Ιδρύματα για πραγματοποίηση χρήσιμων επαφών και άντλησης χρήσιμων πληροφοριών για το έργο των ΔΑΣΤΑ, Γραφείων Διασύνδεσης, Γραφείων Πρακτικής Άσκησης και ΜΟΚΕ

Μέσω του ιστότοπου  αυτού θα υπάρχει στη διάθεση των Στελεχών των ΔΑΣΤΑ και των λοιπών ανωτέρω δομών χρήσιμο υλικό πληροφόρησης και ενημέρωσης σε όλα τα πεδία των ανωτέρω Δομών από Ευρωπαϊκές, Διεθνείς αλλά και Εθνικές πηγές, ώστε να βοηθηθούν στο ήδη σημαντικό έργο τους και να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες στους φοιτητές τους, αυτούς που αποτελούν το δυναμικό κομμάτι της κοινωνίας μας και τους πολίτες του μέλλοντος.

Με την πλοήγηση στο περιβάλλον της ιστοσελίδας μπορεί κανείς να ενημερωθεί σχετικά με την Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία, τη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας, την Αγορά Εργασίας, τις ίσες ευκαιρίες για όλους, την Πρακτική Άσκηση να δει Καλές Πρακτικές από όλο τον κόσμο αλλά και να ενημερωθεί για το έργο των ΔΑΣΤΑ της χώρας και ιδίως για τις Εκδηλώσεις και τους Διαγωνισμούς μέσω των Δομών αυτών.

Σημαντική ενότητα στον ιστότοπο αποτελεί το πεδίο προβολής και ανταλλαγής απόψεων (FORUM) μέσω του οποίου δίνεται η  δυνατότητα στα Στελέχη των Γραφείων Διασύνδεσης, των Γραφείων Πρακτικής Άσκησης και των Μονάδων Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας να καταθέτουν και τις δικές τους απόψεις και να αρθρογραφούν. Για τη σχετική σελίδα του ιστότοπου παρακαλούνται ήδη σήμερα τα Στελέχη και οι Υπεύθυνοι των ΔΑΣΤΑ και των λοιπών δομών  να στείλουν άρθρα και κείμενα γνώμης σχετικά με τα ζητήματα της ιστοσελίδας.
Τα άρθρα και κείμενα γνώμης θα αξιολογηθούν από την Υπηρεσία και θα αναρτηθούν.

Με σύνθημα την επένδυση στην κοινωνία της γνώσης η Ειδική Υπηρεσία  Διαχείρισης του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» αισιοδοξεί ότι ο ιστότοπος αυτός με την υποστήριξη των Στελεχών όλων των Γραφείων των ΔΑΣΤΑ θα αποτελέσει χώρο προβολής  του σημαντικότατου έργου τους για τους νέους της χώρας μας αλλά και θα προκαλέσει χρήσιμο εργαλείο αλλά και βήμα διαλόγου για τη βελτίωση των υπηρεσιών που ήδη προσφέρουν τα Γραφεία αυτά στους φοιτητές.



Σχετικώς :

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ, ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ..

..κατεβείτε στο τέλος περίπου της σελίδας και βρείτε ειδικό "κουμπί" που θα σας οδηγήσει στο ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ.
Βρήκαμε καταπληκτική, δωρεάν βιβλιογραφία για τους γονείς και τους δασκάλους.
Ωφεληθείτε...

Εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας

Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται  ότι στις 5 και 6 Μαΐου 2012 θα διεξαχθούν οι εξετάσεις για το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας για την πιστοποίηση της γνώσης της Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής, Ισπανικής και Τουρκικής γλώσσας.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων ορίζεται από 20 Φεβρουαρίου έως και 2 Μαρτίου 2012. Οι αιτήσεις και τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά υποβάλλονται στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του τόπου κατοικίας ή διαμονής των υποψηφίων.
Οι σχετικές με τις εξετάσεις πληροφορίες θα παρέχονται στους υποψηφίους από την ιστοσελίδα του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας: www.kpg.minedu.gov.gr και από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Σημεία ομιλίας της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, στην εκδήλωση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου



"Ζούμε σε μία εποχή που όσοι είναι πάνω από 45 ετών έχουν τελείως διαφορετικές προσλαμβάνουσες και διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας από τη νέα γενιά. Τα παιδιά μιλούν μέσα από το Facebook, επικοινωνούν μέσω Skype, γράφουν και διαβάζουν μέσα από τον υπολογιστή. Καταργούνται, έτσι, η άμεση ανθρώπινη επικοινωνία και η συλλογικότητα, που είναι σημαντικά για την ανθρώπινη ύπαρξη.
Το διαδίκτυο και ο υπολογιστής δεν είναι τρόπος ζωής. Είναι εργαλεία. Έχουμε ευθύνη να τα κάνουμε ασφαλή εργαλεία στα χέρια της νέας γενιάς.
Είναι σημαντικός ο τρόπος που βλέπουμε την προστασία του παιδιού, όταν μπαίνει στο διαδίκτυο.  Όσο επικίνδυνο είναι η γνώση να έχει «κάγκελα» και να υπάρχουν παντού σύνορα, τόσο επικίνδυνο μπορεί να γίνει το να μην υπάρχει κανένα σύνορο και κανένα όριο.
Ο δάσκαλος  και ο γονιός πρέπει να παρέχουν τα εφόδια εκείνα που δίνουν στο παιδί τη δυνατότητα να βρίσκει την πληροφορία, να την ελέγχει και να τη χρησιμοποιεί με το σωστό τρόπο.  Το Υπουργείο Παιδείας παίζει σημαντικό ρόλο. Τα τελευταία χρόνια γίνονται δράσεις σε συνεργασία με Πανεπιστήμια, με διάφορους φορείς, ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο για την οργανωμένη υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών.
Για τους εκπαιδευτικούς υπάρχει συγκεκριμένο υλικό για την ασφαλή πρόσβαση και περιήγηση στο διαδίκτυο και γίνονται σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα.
Οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν πού να απευθυνθούν.   Υπάρχει ένας τηλεφωνικός αριθμός, το 800 11 800 15, απ’ όπου κάθε γονιός μπορεί να πάρει χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μπορεί να προστατεύσει το παιδί του από τους κινδύνους του διαδικτύου.
Υπάρχουν και στο διαδίκτυο ηλεκτρονικές διευθύνσεις όπου  καθένας έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για το πώς μπορεί να δράσει, ώστε να βρίσκεται κοντά στο παιδί με το σωστό τρόπο -  ούτε επιτακτικά, ούτε απαγορευτικά. Πρέπει το ίδιο το παιδί να αποκτήσει την αίσθηση του κινδύνου και να μπορεί να προστατευθεί. Να χειρίζεται το ίδιο το παιδί το διαδίκτυο με τον καλύτερο τρόπο και να μην γίνεται εκείνο αντικείμενο χρήσης μέσα από το διαδίκτυο.
Οι κίνδυνοι του διαδικτύου είναι ένα πρόβλημα που δεν πρέπει να υποτιμούμε καθόλου. Μπορεί να λάβει μεγάλες διαστάσεις, από τον εθισμό μέχρι επικίνδυνες διεξόδους.
Η συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων είναι ο θεμέλιος λίθος, ώστε να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τους κινδύνους."

Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας σε σχολεία του Βελγίου

Υπογραφή Χάρτας διακρατικής συνεργασίας από την Υφυπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύη Χριστοφιλοπούλου και τη Βελγίδα Υπουργό Παιδείας
Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας εντάσσεται στο πρόγραμμα σπουδών σχολείων του Βελγίου, με τη Χάρτα Συνεργασίας που υπέγραψαν, σήμερα 07/02/2012, στις Βρυξέλλες η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου με τη Βελγίδα Υπουργό Παιδείας της γαλλόφωνης κοινότητας,  Marie-Dominique Simonet.
Με τη συμφωνία αυτή Έλληνες μαθητές, αλλά και μαθητές άλλων εθνοτήτων, που κατοικούν στο Βέλγιο, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το μάθημα των Νέων Ελληνικών ή του Ελληνικού Πολιτισμού, τα οποία θα διδάσκονται έως τρεις ώρες την εβδομάδα.
Το πρόγραμμα έχει ορίζοντα πενταετίας (2012-2017) και θα οδηγεί στην χορήγηση Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας.
Εκτός από την Ελληνική Γλώσσα, στους μαθητές παρέχεται η δυνατότητα για διδασκαλία  «Στοιχείων Πολιτισμού». Περιλαμβάνει στοιχεία γλώσσας και ιστορίας τα οποία «δουλεύουν» οι μαθητές σε επίπεδο ατομικής ή ομαδικής εργασίας (project).  Στον τομέα αυτό αξιοποιείται κυρίως ηλεκτρονικό υλικό που κάνει ελκυστικότερη την προσέγγιση των στοιχείων του πολιτισμού, καθώς και βιωματικές μέθοδοι διδασκαλίας.
Η υπογραφή της Χάρτας επιβεβαιώνει τη βούληση του Υπουργείου Παιδείας για την υποστήριξη και την ενίσχυση της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στο εξωτερικό. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πρόγραμμα «Γλώσσες και Κουλτούρες Καταγωγής» (LCO).

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων Πανελλήνιας Έρευνας για συμπεριφορές υγείας σε έφηβους μαθητές



Εφηβία
Η Πανελλήνια έρευνα στους μαθητές εφηβικής ηλικίας για συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία (Έρευνα HBSC/WHO) έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως μια έγκυρη πηγή πληροφοριών για τα θέματα της εφηβείας η οποία προσφέρει πολύτιμες κατευθύνσεις στον τομέα της πρόληψης σε επαγγελματίες, πολιτικούς, γονείς, ενώ βοηθά να κατανοηθούν καλύτερα οι αλλαγές στον τρόπο ζωής των νέων μέσα στο πλαίσιο του συνεχώς μεταβαλλόμενου κοινωνικοοικονομικού περιβάλλοντος στο οποίο ζουν.

Στόχοι της έρευνας

Η έρευνα μελετά τους σημαντικότερους τομείς της ζωής των εφήβων όπως την οικογένεια, το σχολείο, τις φιλικές σχέσεις, τις ασχολίες στον ελεύθερο χρόνο. Εξετάζει επίσης τις συνήθειες και συμπεριφορές που επηρεάζουν την υγεία όπως, τις συνήθειες διατροφής και σωματικής άσκησης, τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών, τη βία στο σχολείο, τα ατυχήματα, την παχυσαρκία.
Τα αποτελέσματα της έρευνας θα τα βρείτε εδώ.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:«Εντός, εκτός κι επί τα αυτά: Μαθητές εν δράσει!»


«Εντός, εκτός κι επί τα αυτά: Μαθητές εν δράσει!»

Η  Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, ενθαρρύνει το πνεύμα του εθελοντισμού στα σχολεία  αναπτύσσοντας  ένα νέο  πρόγραμμα  στήριξης  πρωτοβουλιών και  δράσεων μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την ενεργό συμμετοχή τους   σε συλλογικές δραστηριότητες, προς όφελος του σχολείου και κατ’ επέκταση της τοπικής κοινωνίας.
Πρόκειται για το  Πρόγραμμα «Εντός, εκτός κι επί τα αυτά: Μαθητές εν δράσει!», που υποστηρίζει πρωτοβουλίες και ενέργειες που   διοργανώνουν   μαθητές  σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς τους, στο ευρύτερο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος και των σχολικών δραστηριοτήτων.
Στόχοι  του προγράμματος είναι: η εξοικείωση  με το πνεύμα του εθελοντισμού, η υποστήριξη της δημιουργικότητας και της υπευθυνότητας, η υλοποίηση δράσεων που προάγουν την καινοτομία και την επιδίωξη αριστείας, η προβολή υγιών νεανικών προτύπων και η προώθηση της αρχής της διαγενεακής αλληλεγγύης.
Το Πρόγραμμα χρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
Μαθητές και καθηγητές, σε πρώτη φάση, μπορούν να υποβάλουν τις προτάσεις τους, έως και τις 7 Μαρτίου 2012, για δράσεις που  θα υλοποιηθούν  από την 1η Απριλίου έως και την 30η Ιουνίου 2012. Ο δεύτερος κύκλος υποβολής αιτήσεων ξεκινάει την 15η Οκτωβρίου έως την 12η Νοεμβρίου 2012, για δράσεις που θα υλοποιηθούν από την 15η Δεκεμβρίου 2012 έως την 30η Νοεμβρίου 2013.

Οι δράσεις αφορούν  τέσσερις θεματικούς άξονες και συγκεκριμένα: α) περιβάλλον, β) υγεία, γ) παρεμβάσεις κοινωνικού χαρακτήρα και δ) καινοτομία και επιχειρηματικότητα.

Αναλυτικά οι τομείς δράσεων, το έντυπο υποβολής αιτήσεων και τα απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής, περιλαμβάνονται στην σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που αναρτάται στον ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς www.neagenia.gr.
Το πρόγραμμα, για το 2012 απευθύνεται σε Σχολικές Επιτροπές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (και στις σχολικές μονάδες που υπάγονται σε αυτές) που συγκροτούνται στους  Δήμους:
Α. Κέντρο Αθήνας: Δήμος Αθηναίων
Β. Δυτικός Τομέας Αθηνών: Δήμος Αγίας Βαρβάρας, Δήμος Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Δήμος Αιγάλεω, Δήμος Ιλίου, Δήμος Περιστερίου, Δήμος Πετρούπολης, Δήμος Χαϊδαρίου.
Γ. Δυτική Αττική: Δήμος Ασπροπύργου, Δήμος Ελευσίνας, Δήμος Μάνδρας – Ειδυλλίας, Δήμος Μεγαρέων, Δήμος Φυλής.
Δ. Δήμοι με πληθυσμό έως 7.000 κατοίκους σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της απογραφής 2011 (κυρίως νησιωτικές, απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές κ.α.), στους οποίους έχουν συσταθεί Σχολικές Επιτροπές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Τις προτάσεις αξιολογεί επιτροπή υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, το αργότερο εντός τριών εβδομάδων από τη λήξη  της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων. Η λίστα με τις εγκεκριμένες προτάσεις αναρτάται στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
Για τυχόν απορίες ή διευκρινήσεις, οι ενδιαφερόμενοι φορείς μπορούν να απευθύνονται στη διεύθυνση :

Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Διεύθυνση Κοινωνικής Συμμετοχής - Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής
Αχαρνών 417, Αθήνα 11143
E-mail: pypm@neagenia.gr
Πληροφορίες: κα Δ. Δημητράκη
Τηλέφωνο: 210-2599482
Φαξ: 210- 2599302

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ..

..μπορείτε να ζητήσετε με e-mail απο την ερευνητική ομάδα της "ΠΟΛΙΤΙΚΗ" και της "ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ" βοήθεια σχετικά με θέματα που θα θέλατε ενημέρωση, αλλά δεν μπορείτε να την βρείτε. E-mail: axarneonneoi@yahoo.gr

Ιστότοπος των Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Βοηθημάτων.

http://www.study4exams.gr/
πατήστε το link  και πηγαίνετε εδώ:


"Καλωσήρθατε στον ιστότοπο των Ψηφιακών Εκπαιδευτικών Βοηθημάτων.

Για τη σχολική χρονιά 2011-12 ο ιστότοπος βγαίνει ανανεωμένος σχεδιαστικά και με νέες λειτουργίες.

Ο ιστότοπος έχει πλέον τρία νέα βοηθήματα, τα Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας, τα Λατινικά και τη Βιολογία Γενικής Παιδείας. Το υλικό για τα βοηθήματα αυτά αναπτύσσεται σταδιακά και αναμένεται μέχρι το τέλος του 2011 να έχει αναρτηθεί στο σύνολό του. Βασική καινοτομία στα νέα μαθήματα είναι η χρήση του διαδραστικού πίνακα στη δημιουργία των βιντεοδιαλέξεων. Για τη φετινή σχολική χρονιά η λειτουργία των νέων βοηθημάτων θα είναι δοκιμαστική και ανοικτή σε όλους για επισημάνσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις που θα βοηθήσουν στην ωρίμανση του υλικού.

Μια νέα λειτουργία στον ανανεωμένο ιστότοπο είναι η Υπηρεσία Συμβούλου-Καθηγητή. Για τη Φυσική Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης η υπηρεσία έχει τεθεί σε πιλοτική λειτουργία από 1η Νοεμβρίου 2011, ενώ για τα Μαθηματικά Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης αναμένεται να λειτουργήσει σύντομα. Για τα άλλα βοηθήματα η υπηρεσία θα ενεργοποιείται σταδιακά και ανάλογα με τον βαθμό ωρίμανσης του αντίστοιχου υλικού. Δικαίωμα συμμετοχής στην υπηρεσία έχουν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και οι υποψήφιοι για τις εξετάσεις οι οποίοι θα εγγράφονται και στη συνέχεια θα μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά ερωτήσεις - απορίες τις οποίες θα επεξεργάζονται και θα απαντούν Σύμβουλοι-Καθηγητές.

Ευχόμαστε σε όλους τους υποψήφιους και τους καθηγητές τους καλή και δημιουργική χρονιά."

ΣΤΟ FACE BOOK H EΦΗΜΕΡΙΔΑ "AXAΡΝΩΝ ΝΕΟΙ"..

Σελίδα στο face book απέκτησε η εφημερίδα: "ΑΧΑΡΝΩΝ ΝΕΟΙ"..

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΧΑΡΝΩΝ: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΕΞΑΓΕΙ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΧΕΤΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ



Μαθητικός Διαγωνισμός έκθεσης για το Αρχαίο Θέατρο Αχαρνών
Ο Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μιχάλης Κοντογιάννης,  με την υπ’ αριθμ. 11527/Γ2/02-02-2012 εγκύκλιο ενέκρινε τη διεξαγωγή μαθητικού διαγωνισμού έκθεσης για το Αρχαίο Θέατρο Αχαρνών.
 Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων της πόλης των Αχαρνών και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική.

2o ΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ


Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΓΡΑΨΤΕ, ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΗΣΤΕ, ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ,ΣΧΕΔΙΑΣΤΕ, ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ,ΖΗΤΗΣΤΕ, ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙΤΕ, ΕΥ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΤΕ....

..και η φωνή σας θα ακουστεί εκεί που πρέπει, με τις προσπάθειες και το κύρος της δυνατότερης υπερτοπικής εφημερίδας της περιοχής "ΠΟΛΙΤΙΚΗ".
Μια μικρή προσφορά μας στα παιδιά μας που "προδώσαμε".

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΒΟΥΡΑΝΑΚΗΣ

Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ

του Κερασιώτη Σεραφείμ
Εκπαιδευτικού - Μαθηματικού
Μπαταριά 12 – 11522 Αθήνα
Τηλ. 2106449284

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2010-2011
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ.) ή ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΓΕ.Λ.)

Οι μαθητές που είναι απόφοιτοι γυμνασίων ή έχουν προαχθεί από την Α΄ τάξη των Γενικών Λυκείων, έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ των δύο σχολείων και θα πρέπει να γνωρίζουν το περιεχόμενο των σπουδών, τις διεξόδους, τα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά εφόδια που τους παρέχει ο κάθε τύπος σχολείου.

Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι λόγοι τους οποίους ένας μαθητής που είναι απόφοιτος Γυμνασίου ή έχει προαχθεί από την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου θα θεωρήσει σημαντικούς για να επιλέξει το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.).

Για ποιους σημαντικούς λόγους, ο μαθητής που είναι απόφοιτος Γυμνασίου ή έχει προαχθεί από την Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου(ΓΕ.Λ.), θα επιλέξει το Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.).

1. Θα αναπτύξει μέσα από τα αναλυτικά προγράμματα των γενικών μαθημάτων και των μαθημάτων ειδικοτήτων, τις ιδιαίτερες ικανότητές του, τις προσωπικές πρωτοβουλίες, την δημιουργικότητά του και την κριτική σκέψη.

2. Θα γνωρίσει και θα διδαχτεί τις απαιτούμενες τεχνικές και επαγγελματικές γνώσεις που θα τον βοηθήσουν να αναπτύξει συναφείς δεξιότητες.

3. Μετά την τριετή φοίτηση στο ΕΠΑ.Λ., θα αποκτήσει ισότιμο και ισοδύναμο απολυτήριο τίτλο ανώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με το ΓΕ.Λ.

4. Θα αποκτήσει ισχυρό πτυχίο ειδικότητας επιπέδου ΙΙΙ με τα ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα.

5. Θα μπορεί να εργαστεί στον δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ως τεχνικός, εργοδηγός ή υπάλληλος σε συναφή επαγγέλματα σύμφωνα με το πτυχίο ειδικότητάς του ή να ασκήσει ιδιωτικό έργο.

6. Θα μπορεί να συνεχίσει τις σπουδές του κατά προτεραιότητα στα Ι.Ε.Κ για την απόκτηση εξειδίκευσης σε σύγχρονες ειδικότητες.

7. Θα έχει την δυνατότητα όπως και οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.), να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΑΕΙ – Α.ΤΕΙ και στρατιωτικές –αστυνομικές σχολές και Αστυνομικές Σχολές μέσω πανελληνίων εξετάσεων σε μαθήματα που θα διδάσκεται στην τρίτη τάξη, που θα είναι τέσσερα(4) μαθήματα γενικής παιδείας και δύο(2) μαθήματα της ειδικότητάς του.

8. Θα έχει την επιπλέον επιλογή και δυνατότητα να εισαχθεί με ειδικό ποσοστό στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Α.ΤΕΙ και στρατιωτικές σχολές και Αστυνομικές Σχολές Υπαξιωματικών μέσω ειδικών πανελληνίων εξετάσεων σε τέσσερα(4) μαθήματα (Μαθηματικά, Νέα Ελληνικά και δύο(2) μαθήματα της Ειδικότητάς του) που θα διδάσκεται στην τρίτη τάξη.

9. Με τις γενικές, επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις που θα αποκτήσει στο ΕΠΑ.Λ. θα μπορεί να παρακολουθήσει και να ολοκληρώσει με επιτυχία τις σπουδές του στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συναφών και όχι μόνο ανωτάτων σχολών με την ειδικότητα που απέκτησε στο ΕΠΑ.Λ.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ (ΕΠΑ.Λ)


Κ Υ Κ Λ Ο Ι Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν Σ Τ Η Ν Α΄ Τ Α Ξ Η
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ - ΝΑΥΤΙΚΟΣ

Τ Ο Μ Ε Ι Σ Σ Τ Η Β΄ Τ Α Ξ Η

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ – ΟΧΗΜΑΤΩΝ – ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ –ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ – ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ –ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ –ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ –ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ - ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ



Ε Ι Δ Ι Κ Ο Τ Η Τ Ε Σ  Σ Τ Η  Γ΄ Τ Α Ξ Η

ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ - ΨΥΚΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ - ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ - ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ - ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ - ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ Η/Υ - ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ - ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ - ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ - ΕΡΓΩΝ ΤΟΠΙΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ –

ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ – ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ - ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ


Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η Σ (Β΄ ΟΜΑΔΑ) ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΕΙ & ΑΤΕΙ, ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ - ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΞΙ -6- ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Ε Ι Σ Α Γ Ω Γ Η Σ (Α΄ ΟΜΑΔΑ)

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΤΕΙ, ΣΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ -4- ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Ο Ι Α Π Ο Φ Ο Ι Τ Ο Ι Ε Χ Ο Υ Ν Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΑ ΙΕΚ ΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ Η΄ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΔΗΜΟΣΙΟ – ΙΔΙΩΤΙΚΟ)

Τ Ι Τ Λ Ο Ι Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΣΟΤΙΜΟ ΚΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΜΕ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ & ΠΤΥΧΙΟ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ

Ε Ρ Γ Α Σ Τ Η Ρ Ι Α

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ
ΣΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ Σ.Ε.Κ ΚΑΙ Σ.Ε
Χ Ο Ρ Η Γ Η Σ Η Μ Α Θ Η Τ Ι Κ Η Σ Τ Α Υ Τ Ο Τ Η Τ Α Σ ΓΙΑ ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΤΙΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Σ Τ Η Ν Α΄ Τ Α Ξ Η

ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΗΜΟΥ ή ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ή ΔΕΛΤΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Δ Ι Κ Α Ι Ο Λ Ο Γ Η Τ Ι Κ Α Ε Γ Γ Ρ Α Φ Η Σ Σ Τ Η Β΄ Τ Α Ξ Η
ΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑ.Λ ή
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΑΧΘΕΝΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕ.Λ.

Π Ε Ρ Ι Ο Δ Ο Σ Ε Γ Γ Ρ Α Φ Ω Ν
ΑΠΟ 20 ΕΩΣ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Απεβλήθη από το σχολείο λόγω... facebook!




Μια μαθήτρια στα Χανιά απεβλήθη οριστικά από το σχολείο επειδή είχε δημιουργήσει στο facebook σελίδα κατά της διευθύντριας.
Η κοπέλα έφτιαξε στο χώρο κοινωνικής δικτύωσης μια ομάδα με τίτλο «Κι εγώ μισώ τη διευθύντρια της Χρυσοπηγής» και προσκάλεσε μαθητές του σχολείου να γίνουν μέλη.
Όταν αυτό έγινε γνωστό από τη διεύθυνση, συγκλήθηκε συμβούλιο καθηγητών για την υποδειγματική τιμωρία της μαθήτριας που τόλμησε να προσβάλει δημοσίως την καθηγήτριά της. Ο Σύλλογος διδασκόντων παρά την μεταμέλεια της δεκατετράχρονης, που σύμφωνα με πληροφορίες ζήτησε συγγνώμη από τη διευθύντρια, αποφάσισε την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Η κοπέλα ήδη έχει γίνει δεκτή σε άλλο σχολείο, το θέμα όμως φαίνεται πως θα έχει συνέχεια καθώς οι συμμαθητές της αποβληθείσας θεωρούν την απόφαση άδικη. Άλλωστε, ήδη και αυτοί με τη σειρά τους δημιούργησαν νέα σελίδα στο facebook, που απαριθμεί περισσότερα από 100 μέλη, ζητώντας την ανάκληση της απόφασης και την επιστροφή της συμμαθήτριας τους στα σχολικά έδρανα της Χρυσοπηγής.

πηγή: ethnos.gr

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Στηρίζουμε την πρώτη πρόταση που έγινε ποτέ απο Φορέα της πόλης μας, της ΑΧΑΡΝΕΩΝ ΦΙΛΙΚΗ και η οποία ζητά την ίδρυση ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ και χώρου για μας στο Ολυμπιακο Χωριό Αχαρνών.
Απευθυνόμαστε παντού, σε δημότες, πολιτικούς, γονείς, φορείς, Κυβέρνηση και όποιον άλλον μπορεί να βοηθήσει σ' αυτή την κατεύθυνση. Θέλουμε τον χώρο μας για διάβασμα, θέλουμε τον χώρο μας για δημιουργική απασχόληση και διασκέδαση. Θέλουμε επιτέλους ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ


Θα αγωνιστούμε να γίνει πραγματικότητα και προσκαλούμε όλους όσους μπορούν να συμμετάσχουν να συμπαραταχθούν μαζί μας.
 
ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
http://axarneonneoi.blogspot.com/

http://www.georgeandnicole.com/


O George (συμπατριώτης μας) και η όμορφη Κινέζα Νικόλ παντρεύονται στους Θρακομακεδόνες τον Φεβρουάριο. Μπείτε στην ιστοσελίδα τους να τους ευχηθούμε όλοι μαζί "ΝΑ ΖΗΣΟΥΝΕ"!!

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ



Στο πληροφοριακό δελτίο του Κολεγίου των Βρυξελλών «Saint Michel» δημοσιεύθηκε ένα κείμενο με τίτλο «Ένας μαθητής μιλάει στο δάσκαλό του»


1. Προσπαθήστε να είστε ανθρώπινος και όχι μόνο μια μηχανή διδασκαλίας.

2. Μη δίνετε την πρώτη θέση στην ύλη που διδάσκετε, αλλά σε μας, τους μαθητές σας.

3. Κάντε με να νιώσω πως ενδιαφέρεστε για μένα, θεωρώντας με ένα ανθρώπινο πλάσμα και όχι ένα απλό αριθμό του βαθμολογίου σας.

4. Μη με κρίνετε μόνο από τους βαθμούς που πετυχαίνω από τις απαντήσεις μου, αλλά περισσότερο από την προσπάθεια που καταβάλλω.

5. Μην περιμένετε να ξεπεράσω το ταλέντο μου και τις δυνατότητές μου. Δώστε μου κάποια ενθάρρυνση κάπου-κάπου.

6. Μη ζητάτε από μένα να θεωρώ τις σπουδές μου σαν τη μεγαλύτερη απόλαυση της ζωής μου. Ειλικρινά δεν είναι κάτι τέτοιο για μένα.

7. Μην περιμένετε να ικανοποιούμαι με όλα τα θέματα που διδάσκετε. Υπάρχουν και άλλα που με ενδιαφέρουν, ίσως μάλιστα και περισσότερο.

8. Βοηθήστε με να μάθω να σκέπτομαι και να κρίνω μόνος μου και όχι να απομνημονεύω έτοιμες απαντήσεις. Βοηθήστε με περισσότερο να βρίσκω μόνος μου τις απαντήσεις, έστω κι αν αυτό είναι περισσότερο κουραστικό και για σας και για μένα.

9. Ακούστε πρόθυμα τις ερωτήσεις που κάνω με σοβαρότητα, έστω και αν σας φαίνονται βλακώδεις. Μ΄ αυτή τη συμπεριφορά σας θα μάθετε και μένα να ακούω τους άλλους προσεκτικά.

10. Να έχετε απαιτήσεις από μένα, φτάνει να είστε δίκαιος. Γνωρίζω πως είναι αναγκαίο αυτό, έστω και αν επαναστατώ εξωτερικά.

11. Μη με γελοιοποιείτε μπροστά στους συμμαθητές μου. Αυτό με πληγώνει και οπωσδήποτε θα στραφεί εναντίον σας. Μια λέξη σας που θα ειπωθεί ιδιαιτέρως, με σοβαρότητα και καλοσύνη θα φέρει μεγαλύτερο αποτέλεσμα.

12. Μη με οικτίρετε μπροστά σε άλλους όταν δεν τα καταφέρνω καλά σε κάτι. Αυτός ο οίκτος φέρνει αμηχανία.

13. Μη μου προβάλλετε άλλο συμμαθητή μου για παράδειγμα. Έτσι υπάρχει φόβος να τον μισήσω.

14. Όταν πετυχαίνω κάτι, μη με παρουσιάζετε σαν παράδειγμα στους άλλους. Αυτό με βάζει σε δύσκολη θέση. Σε τέτοια περίπτωση θα χαρώ πολύ με ένα καλό σας λόγο.

15. Κρατήστε για τον εαυτό σας παρακαλώ τα προσωπικά σας προβλήματα και τις ιδέες σας. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι σε θέση ούτε να τα λύσω ούτε να τις κρίνω.

16. Θυμάστε καμιά φορά πως ήσασταν κι εσείς κάποτε μαθητής; Είχατε καλύτερους βαθμούς και δεν ξεχνούσατε ποτέ;

17. Σας παρακαλώ να συνεχίζετε πάντα τη μελέτη σας και να μη χρησιμοποιείτε στην τάξη με μηχανικό τρόπο τις ίδιες κιτρινισμένες σημειώσεις που δίνατε πριν από πολλά χρόνια.

18. Μην προσδοκάτε από μένα, πολύ συχνά, ένα λόγο ευχαριστίας. Είμαι ευγνώμων, αλλά δυσκολεύομαι πολύ να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου με λόγια.

19. Κι έτσι ….σας ευχαριστώ πολύ.

"Μη λες πολύ συχνά ότι έχεις δίκιο Δάσκαλε!
Άσε να το δουν οι μαθητές!
Μην πιέζεις πολύ την αλήθεια,
Δεν το αντέχει!
Άκουγε όταν μιλάς!"


Berthold Brecht
(photo e4s.co.uk)

Τι είναι το SMS of Youth



Το 'SMS of Youth' είναι μία πρωτοβουλία του Εθνικού Συμβουλίου Νεολαίας( Ε.ΣΥ.Ν) που στοχεύει στη δημιουργία γεφυρών επικοινωνίας προκειμένου να επικοινωνήσουν μεταξύ τους σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο οι δομές νεολαίας, οι μη κυβερνητικές οργανώσεις νεολαίας, οι επιχειρήσεις, οι Περιφέρειες, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, τα Επιμελητήρια, τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τα Ι.Ε.Κ.
Βασική μέριμνα του Ε.ΣΥ.Ν. είναι η συγκεκριμένη προσπάθεια να αποτελέσει το όχημα για την ανάπτυξη συνεργιών με ομάδες νέων και όχι μόνο αλλά και να δημιουργήσει αμοιβαία επωφελείς δραστηριότητες οι οποίες θα συμβάλλουν στην οικονομική ενίσχυση και στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας, εμπειριών και ιδεών μεταξύ των νέων και των επιχειρήσεων μέσα από τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (Ε.Κ.Ε.) στα οποία εμπλέκονται οι τελευταίες.


Για την υλοποίηση του παραπάνω στόχου ως χώροι ενδιαφέροντος της προσπάθειας έχουν οριστεί οι τόποι και οι περιφέρειες. Συγκεκριμένα θα πραγματοποιηθούν 13 περιφερειακά SMS Νεολαίας, ένα σε κάθε διοικητική περιφέρεια, καθώς και ένα 14ο σε κεντρικό επίπεδο.
Συμμετέχοντες


Στα SMS Νεολαίας θα κληθούν να συμμετάσχουν Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, Περιφέρειες, Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις Νέων, Τοπικά Συμβούλια Νέων, Επιχειρήσεις οι οποίες υλοποιούν ή επιθυμούν να υλοποιήσουν προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, Επιμελητήρια, Υπουργεία και Δημόσιοι Οργανισμοί.


Ιστοσελίδα:
http://www.smsofyouth.gr/

Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίας (ΙΑΕΝ)


Πώς ζούσαν οι νέοι τον προηγούμενο αιώνα;

Πήγαιναν σχολείο τα κορίτσια;

Ποια μαθήματα έκαναν στο σχολείο και ποια στο Πανεπιστήμιο;

Σε ποια ηλικία άρχιζαν να δουλεύουν;

Αυτά και άλλα πολλά για τη ζωή των νέων μιας άλλης εποχής μπορείς να τα βρεις στα ψηφιοποιημένα βιβλία (CD-ROM) του Ιστορικού Αρχείου Ελληνικής Νεολαίας (ΙΑΕΝ).

ΠΟΤΕ ΠΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ;



Αν την 1η Ιανουαρίου έχεις κλείσει τα 19, τότε θα πρέπει να πας φαντάρος…Όπως λέει και το Σύνταγμα «κάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει τα όπλα, είναι υποχρεωμένος να συντελέσει στην άμυνα της Πατρίδας σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.» …που σημαίνει ότι τον Στρατό δεν τον γλιτώνεις εκτός κι αν ανήκεις σε κάποιες ειδικές κατηγορίες (δες παρακάτω).Για τους νέους που σπουδάζουν έχουμε καλά νέα: όσοι σπουδάζουν μπορούν να πάρουν αναβολή προκειμένου να τελειώσουν τις σπουδές τους. Για μερικά χρόνια βέβαια…Αν δεν ανήκεις σε κάποια από τις ακόλουθες κατηγορίες, τότε ετοιμάσου να υπηρετήσεις την πατρίδα.






Πληροφορίες:
• Στρατολογικά Γραφεία της χώρας

• Γραφεία Σχέσεων ΥΕΘΑ- Κοινού

• Στρατιωτικές Αρχές



EΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ; ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ!!


Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)


Σίγουρα το πιο γνωστό Ίδρυμα που δίνει υποτροφίες είναι το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ). Το ΙΚΥ διαχειρίζεται τις υποτροφίες που χορηγεί η ελληνική Κυβέρνηση.


Τι πρέπει να ξέρεις:

• Κάθε χρόνο το ΙΚΥ προκηρύσσει υποτροφίες που δίνονται μέσω γραπτών εξετάσεων• Οι υποτροφίες δίνονται για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα και το εξωτερικό

• Οι υποτροφίες αυτές αφορούν: - τους πρωτοετείς που επιλέγονται με βάση τη σειρά εισαγωγής τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ - τους προπτυχιακούς φοιτητές που έχουν τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμών στα ενδιάμεσα έτη.
Αν ανήκεις στην τελευταία κατηγορία, τότε θα πρέπει να καταθέσεις στη γραμματεία του Τμήματος (μέχρι τέλος Φεβρουαρίου) τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.Στη συνέχεια θα πρέπει να δώσεις εξετάσεις σε κάποια μαθήματα.
Υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις:- Πρέπει να έχεις Ελληνική εθνικότητα ή ιθαγένεια-

Πρέπει να έχεις ορισμένη ηλικία- Να μην έχεις ο ίδιος δικά σου οικονομικά μέσα

Πληροφορίες:
• Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και ΘρησκευμάτωνΔιεύθυνση Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας, Τμήμα Β΄Μητροπόλεως 15, 10185 ΑθήναΤηλ. 210.32.30.272 (Fax 210.32.48.264)http://www.ypepth.gr/
• Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ)Λυσικράτους 14, 10558 ΑθήναΤηλ. 210.32.54.385-9 και 210.32.21.863http://www.iky.gr/

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΧΝΗ;




• Θέλεις να μάθεις να κεντάς, να υφαίνεις, να ράβεις;

Αν θέλεις να μάθεις την τέχνη της Κεντητικής, της Υφαντικής, της Ραπτικής και της Ταπητουργίας και να κάνεις κάποια από την τέχνη αυτή επάγγελμα, τότε μπορείς να σπουδάσεις στην Λαμπριάδειο Οικοκυρική Σχολή.

Τι πρέπει να ξέρεις:
• Μπορείς να γραφτείς στη Σχολή μόνο αν είσαι κορίτσι από 14-18 ετών και έχεις απολυτήριο Δημοτικού ή Γυμνασίου ή Λυκείου.• Η Σχολή βρίσκεται στα Άνω Πεδινά, στα Ζαγόρια της Ηπείρου.• Η φοίτηση είναι δωρεάν.• Στη Σχολή υπάρχει και Οικοτροφείο, όπου μπορείς να μένεις και σιτίζεσαι δωρεάν.• Οι σπουδές διαρκούν 4 χρόνια.• Τα μαθήματα που διδάσκονται είναι: α) μαθήματα γενικής μόρφωσης, β) θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των ειδικοτήτων.
Πληροφορίες:Λαμπριάδειος Οικοκυρική Σχολή Άνω ΠεδινώνΆνω Πεδινά Ζαγορίου, 44007 Ιωάννινα, τηλ. 26530.71210

• Θέλεις να ασχοληθείς με την δημιουργία δερμάτινων ειδών;

Αν θέλεις να γίνεις υποδηματοποιός, βιβλιοδέτης, να σχεδιάζεις και να κατασκευάζεις δερμάτινα είδη ή να εργάζεσαι στον τομέα της Βυρσοδεψίας, τότε μπορείς να σπουδάσεις στις Σχολές Ελληνικού Κέντρου Δέρματος (ΕΛ.ΚΕ.ΔΕ).

Τι πρέπει να ξέρεις:

• Μπορείς να γραφτείς στη Σχολή αν έχεις απολυτήριο Γυμνασίου (ή Λυκείου).• Η Σχολή λειτουργεί στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη.• Η φοίτηση διαρκεί 2 χρόνια.
• Τα μαθήματα γίνονται πρωί ή απόγευμα, ανάλογα με τη σχολή και τις ειδικότητες.• Για να παρακολουθήσεις τα μαθήματα θα πρέπει να δώσεις ετήσια δίδακτρα.
• Οι εργασίες σου θα προβάλλονται σε εκθέσεις, όπου μπορούν να τις δουν υποψήφιοι εργοδότες.
Πληροφορίες:Κεντρικά Γραφεία ΕΛ.ΚΕ.ΔΕ.Θησέως 7Α, 17676 ΚαλλιθέαΤηλ. 210 9247668Παράρτημα ΕΛ.ΚΕ.ΔΕ.Σχολές Μοναστηρίου 225, 54628 ΘεσσαλονίκηΤηλ. 2310 554876

• Θέλεις να μάθεις την τέχνη της ταπητουργίας;

Αν θέλεις να μάθεις την τέχνη της ταπητουργίας και να εργαστείς στις Ταπητουργικές Σχολές του ΕΟΜΜΕΧ ή να κάνεις μια δική σου δουλειά, τότε μπορείς να εκπαιδευτείς στα εργαστήρια του ΕΟΜΜΕΧ.
Τι πρέπει να ξέρεις:• Για να εκπαιδευτείς πρέπει να είσαι πάνω από 16 ετών.• Η εκπαίδευση διαρκεί 3 μήνες.• Για το διάστημα αυτό, θα παίρνεις ημερήσιο επίδομα.• Τα εργαλεία και τα υλικά παρέχονται δωρεάν.• Εργαστήρια υπάρχουν σε διάφορα σημεία της χώρας (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Γρεβενά, Δράμα, Έβρο, Ιωάννινα, Κόνιτσα, Πρέβεζα, Σέρρες, Τήνο).
Γενικές πληροφορίες:ΕΟΜΜΕΧΜητροπόλεως 9, 10557 Αθήνα (τηλ. 210 3252110 και 210 3223934)

• Θέλεις να ασχοληθείς με την μεταλλοτεχνία, ξυλογλυπτική, αγιογραφία, υφαντική;

Αν θέλεις να γίνεις μεταλλοτεχνίτης (κοσμημάτων και καλλιτεχνημάτων), ξυλογλύπτης (παραδοσιακών επίπλων και αντικειμένων), αγιογράφος, υφαντής/ υφάντρια, τότε μπορείς να εκπαιδευτείς στις Σχολές του ΕΟΜΜΕΧ.

Τι πρέπει να ξέρεις:
• Για να εκπαιδευτείς πρέπει να είσαι πάνω από 16 ετών.
• Η εκπαίδευση διαρκεί 3 μήνες. Αν εξασκείς ήδη το επάγγελμα μπορείς να εκπαιδευτείς περαιτέρω.
• Τα υλικά τα αγοράζεις εσύ.
• Τα εργαστήρια βρίσκονται στην Αθήνα (περιοχή Ταύρος).
Γενικές πληροφορίες:Ξενίας 16, 11528 Αθήνα (τηλ. 210 74.91.361)
Εργαστήρι Μεταλλοτεχνίας, Ξυλοτεχνίας, ΥφαντικήςΘράκης 28 και Κορύζη, Ταύρος 17778Τηλ. 210 34.74.596

Θέλεις να μάθεις ένα επάγγελμα;

Θέλεις να γίνεις νοσηλευτής- νοσηλεύτρια;
Αν θέλεις να γίνεις νοσηλευτής- νοσηλεύτρια μπορείς να σπουδάσεις στις Μέσες Τεχνικές Επαγγελματικές Νοσηλευτικές Σχολές (Μ.Τ.Ε.Ν.Σ.) που λειτουργούν σε συγκεκριμένα Νοσοκομεία. Η φοίτηση είναι δωρεάν, διαρκεί 2 ή 3 χρόνια. Υπάρχουν επίσης οικοτροφεία όπου μπορείς να μένεις και να σιτίζεσαι δωρεάν.
Γενικές Πληροφορίες:Υπουργείο Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών ΑσφαλίσεωνΔ/νση Επαγγελμάτων Υγείας & ΕκπαίδευσηςΑριστοτέλους 17, 10187 ΑθήναΤηλ. 210.52.32.821 (εσωτ. 239) 210. 52.30.295, 210.52.35.941

Θέλεις να γίνεις ηλεκτρολόγος, ηλεκτρονικός, επιπλοποιός;

Αν θέλεις να γίνεις ηλεκτρολόγος ή επιπλοποιός και να εργαστείς στο Δημόσιο ή Ιδιωτικό τομέα, τότε μπορείς να σπουδάσεις στη Διπλάρειο Σχολή, στην Αθήνα.
Τι πρέπει να ξέρεις:• Στη Σχολή μπορείς να γραφτείς αρκεί να έχεις απολυτήριο Γυμνασίου ή Λυκείου ή πτυχίο Τεχνικής Σχολής.• Αν οι υποψήφιοι είναι περισσότεροι από τις θέσεις της ειδικότητας που θέλεις, τότε πρέπει να δώσεις εξετάσεις (σε γενικές γνώσεις της ειδικότητας που θέλεις να σπουδάσεις).• Η φοίτηση διαρκεί 2 χρόνια (4 διδακτικά τετράμηνα) και είναι δωρεάν.• Η Σχολή χορηγεί δωρεάν τα απαραίτητα βοηθήματα (βιβλία, σημειώσεις).• Τα μαθήματα που διδάσκονται είναι: Γενικά μαθήματα, Τεχνικά μαθήματα Ειδικότητας, Εργαστηριακά μαθήματα Ειδικότητας.• Η Σχολή λειτουργεί στην Αθήνα.
Πληροφορίες:Ιδιωτική ΕΠΑ.Σ. Ελληνική Βιοτεχνική Εταιρεία - Διπλάρειος ΣχολήΘεάτρου 3 και Μενάνδρου 6, 10552 Αθήνα τηλ. 210.32.40.130, Fax 210.32.18.709


Θέλεις να γίνεις κρεοπώλης, ή να ασχοληθείς με τη σφαγή και επεξεργασία κρεάτων;Αν θέλεις να ανοίξεις το δικό σου κρεοπωλείο ή να εργασθείς στις εγκαταστάσεις ή καταστήματα επεξεργασίας, τυποποίησης και εμπορίας κρέατος, τότε μπορείς να εκπαιδευτείς στη Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος.
Τι πρέπει να ξέρεις:
• Η φοίτηση διαρκεί 2 μήνες.• Η εκπαίδευση περιλαμβάνει θεωρητικά μαθήματα, πρακτική εξάσκηση και εκπαιδευτικές εκδρομές σε εγκαταστάσεις.• Θα πάρεις δίπλωμα Κρεοπώλη, που είναι βασική προϋπόθεση για να ανοίξεις το δικό σου κρεοπωλείο.• Η Σχολή λειτουργεί στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
Πληροφορίες:Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος:- Παιωνίου 25, Πλ. Βικτωρίας, 10440 Αθήνα (τηλ. 210.82.22.518)- Χάψα 1, 54626 Θεσσαλονίκη (τηλ. 2310.521111)

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΝΕΩΝ

Θραύση κάνουν τα ναρκωτικά στις μικρές ηλικίες
Kατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας των νέων καταγράφεται την περίοδο 1990 - 1998, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων Αθήνας. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι καταδίκες ανηλίκων για παραβίαση του νόμου περί ναρκωτικών παρουσίασαν αύξηση κατά 9.950%, ενώ ανάλογη είναι η εικόνα όσον αφορά τις ληστείες και τα επεισόδια βίας στα γήπεδα.

0ι ανήλικοι που καταδικάστηκαν για αδικήματα περί ναρκωτικών κατά το διάστημα 1990 - 91 ήταν μόλις δύο, ενώ έφτασαν τους 197 την περίοδο 1997 - 98. Αντίστοιχα, οι καταδίκες για ληστείες επταπλασιάστηκαν, καθώς από τρεις ανήλθαν στις είκοσι δύο. Οι παραβάσεις που σχετίζονται με τη βία στα γήπεδα τριπλασιάστηκαν, καθώς από εννέα καταδίκες στην αρχή της δεκαετίας το 1997 - 98 έφτασαν τις τριάντα δύο.
Σύμφωνα με δημοσιεύμα του ΕΘΝΟΥΣ, αύξηση παρουσίασαν και οι καταδίκες νέων σε υποθέσεις φθοράς ξένης περιουσίας, επαιτείας και παραβίασης του νόμου περί όπλων. Συνολικά, οι καταδικασθέντες από 1.414 που ήταν το 1990 - 91 ανήλθαν σε 2.673 την περίοδο 1997 - 98. Με βάση πληροφορίες της Υπηρεσίας Επιμελητών Ανηλίκων, ανάλογη είναι η εικόνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.

Λιγότερο επιρρεπή σε αδικήματα εμφανίζονται τα παιδιά οι γονείς των οποίων δεν έχουν ούτε καν τις στοιχειώδεις γραμματικές γνώσεις (31%), σε αντίθεση με αυτά των οποίων οι γονείς είναι απόφοιτοι γυμνασίου και λυκείου (66%), ενώ σχεδόν μηδαμινή συμμετοχή στο έγκλημα έχουν τα παιδιά με γονείς που διαθέτουν πανεπιστημιακή μόρφωση (3%). Τα μοναχοπαίδια φαίνεται πως δεν υποκύπτουν τόσο εύκολα στην παραβατικότητα (28%), σε αντίθεση με τους ανηλίκους που έχουν ένα ή δύο αδέλφια (82%). Επιρρεπή στην εγκληματικότητα είναι τα παιδιά που ζουν σε αρμονικό οικογενειακό περιβάλλον (72%), σε αντίθεση με τα παιδιά χωρισμένων γονιών (27%) ή με γονείς που δεν έχουν παντρευτεί (1%).

ΠΗΓΗ:Newsroom ΔΟΛ